Friday, March 4, 2011

sudah tukar...yuhuuuuuuuu

da lama rasanya aku masukkan photoshop dlm lappy nih
tapi tak pnh pon guna
tu sebab aku tak tau nak save pic yg da aku edit tu guane
sedey kan...

tapi di ats bantuan blogger achik ezam n frenz
aku da tau nak save guane
pilih jpg je...huhu..terasa dush di situ

bukn aku tak tau nak guna photoshop nih
tapi aku da lupa
sb da lama tak guna
last guna pon masa 2nd year kat kolej dlu
cu je la korg bayang...huhu. sedey tau..

tp skrg da pandai sket
da try da pon
dan aku tlh berjaya
hihihi
dan inilah hasilnya


cantek tak...da jadi gambo besor kat ats ...


ni percubaan pertama...



ps: terima kasey kengkawan...kerana dirimu begitu berharga...kuikui

2 comments:

bukankosong said...

ooo...akak la yg nanya Ezam kat FB tu? :P

CintaZulaikha said...

ha a, akak la tuh...hihi. eh adik ni yg mana plak??? jom fb sesama...