Friday, March 4, 2011

kesian suami I

lagenda ku sayang...huhu

smalam laki aku gi keje naik moto mem dy
sian weh, moto dy rusak sb wayar dlm moto dy kena gget ngn cik ti
ni da kali ke 3 da..
tgl tak ngamuk je lagi..

kisah ni bermula masa moto pertama kami dicuri
dsebabkan trlalu fobia nak letk kat luar umah dan takut dcuri lagi
laki aku letk kat dlm umah
letk kat dapur
sb dapur kami masyaAllah luas

tapi lain plak jadinya bla letk kat dlm umah
cik ti buat hal
dy giget sana sini...
wat the h***...
tamper sguh laki aku
spi tak leh nak idop moto dy
ish3x

arini jam 9am tadi
dy da tolak moto dy gi bengkel
cian aku tgk
menapak punya jauh....
naseb baik cuti arini
klu tidak
apa kes???

ps: jga ko cik ti...aku beli racun nti, siap la ko..

4 comments:

Anonymous said...

Penah ilang Moto? saya pun penah kena...sebulan je guna pahtu ilang.Kecewa giler...

CintaZulaikha said...

ha a, ilang kt depn umah plk tu..berani sungguh pencuri tu. nseb dy baik sb akak tup pintu..klu tidak, almt kena blasah.

yg heran tak dgr pe plk tuh...ckit btol ati..

iyan shazlind said...
This comment has been removed by the author.
iyan shazlind said...

dh masa nak jadi...last 2 month kete yg parking betul2 depan umah dkt tingkap bilik tidur kena pecah pun tak sedar gak...bgn pagi sedar2 cermin dh berderai..:(