Saturday, March 5, 2011

panas pulak rasa ati...

sblom ni kami pakai astro biasa jer
dan aku dah cukup puas hati ngn astro yg ada tu
tapi 1 day, laki aku balik dari kem n bagitau yg dia amik astro beyond stlh diracun oleh awek customer service
aku lsg tak ley kata apa
aku redho jer

stlh 10 ari menunggu
abg yg pasang astro tu pun dtg
lebey kurg pukul 12 tghari tadi
menurut abg tu, klu astro beyond ni tader spi ptg
silalah call dia. sb dia akan call customer service
laki aku yg da bengang pon dok call
abg tu bilang, dy da call n minta kami tunggu

ptg membawa ke malam
aku plak bengang
n suruh minta laki aku call astro
lepas menunggu punya lama
org astro tu cakap kami kna tgu 24 jam sblom astro beyond tu aktif
apakah? tadi kata petang, ni plak 24 jam

rasa tensen da spi kat kpala
da la kami buhsan
takley tgk tv plak
takkan nak ngadap lappy jer
laki aku yg tensen plak nak tgk MU lawan mlm ni
aku plak nak tgk muvie
tapi apa pon tak jd
kohnon nak bergumbira da jd hampeh

pasni klu org astro nak racun lagi
haram aku tak ingin nak ikot
lantak korg la
lembab!! sabaq ct, sabaq

diri sendiri pasang, diri sendiri plak bising...kihkihkih




ps: inilah naseb, diriku yg malang, oh tuhan~~~~

No comments: