Friday, March 11, 2011

Suami aku mmg sentiasa muda remaja...i like

dulu masa sblom kawen, suami aku yg tercinta mmg suka bawa moto cam pelesit
tu tak heranlah sb kami masih muda remaja
tiap kali gi mana2, musti nak merempit
gasaklah jalan biasa ke, highway ke, sumer dy bantai balun..
hingga kdg2 seriau gak naik ngn dy..siap kekadang aku yg duk bonceng kat blakang nih dok pukul2 blakang dy bagi isyarat yg dy tu da terlebih had..
org letk papan tanda kat jalan tu 60km/j, dy pecut 100km/j...apakah???

tak kiralah, sb time tu blom kawen
ini tidak, aku igt bla da masuk ke alam perkahwinan ni, dy nak berhenti la dr wat keje merempit nih
ini tidak, makin menjadi2 plak gamaknya...apakah??
nak ditegur, dah kering air liur
tak ditegur, rasa cam nak tegur
jadi maka 1 hari jadilah sebuah citer

masa tu aku balik kpg, rayalah katakan
jadi syoknya mmg tak hengat,
bukan salu suami aku dpt cuti awal raya
salunya dpt lepas sminggu raya jek
almaklumlah tentera...kuikui

nak dijadikan stori
masa tuh kami da ada putri ikha
jadi ngn senang ati kami gi beraya
laki aku bawa moto
aku ngn putri ikha duk belakang
punyalah tak hengat dunia suami aku pecut memecut di jln raya
sampai aku ngn putri ikha kat belakang dah rasa ringan tak cecah tpt duduk
cu la korg bayang
dah kawen nih...tapi lagaknya lsg tak mcm org ada anak bini

spi kat umah sedara yg kita org gi beraya tuh. kami singgah sat.
masa tu anak dara makcik tu pon dtg beraya
kira anak dara makcik tu kenal rapat ngn suami aku
dy terperanjat tgk kami
last2 terus kuar satu ayat dari mulut dy

"eh abg uda rupanya. Mak, klu mak nak tau td org npk abg uda bawa moto cam pelesit. gila punya rempit..hahaha. gaya dah macam org bujang, sedangkan anak bini kat blakang..gilalah"

kami sama2 terdiam. masa tu plak mertua aku pon ada kat c2
apa lagi..jeling2 manja ajerlah

bak kata anak dara makcik tu
laki aku mmg cam org bujang
sentiasa berjiwa muda remaja
sb tulah aku cayang kat dia
biar pon ganazz
yg penting dy igt kat kami
sb skrg, bila dsurh berhenti, dy akan berhenti
dsuruh perlahan, dy akan perlahan
sb sgala apa yg jadi dulu dy jadikan pengalaman...

yer tak ayang!! hihi

ganazz2 pon ayang sayang...lalala~~




ps: merepek di malam ari...mmg keje aku..lala~~

No comments: