Monday, March 21, 2011

selamat pagi & perot yg lapor


Assalamualaikum u oolsss..hikhik
arini bangon pagi sket
dah subuh, bahagia plak rase
tak ada yg ganggu
tak ada yg tarik tali telekung cam besa dr blakang sori ikha
jadi nak berdoa tu terasa ikhlas jek

hmmm
salunya pas subuh musti terlantor blik atas katil
apakah? hikhik
besalah, ngantok kan
mak aku paling pantang klu dah leps subuh
terbongkang balik kat ats katil
katanya "camne nak buka pintu rezeki klu asyik nak tidor jek"
walawehhhh...terkepit telinga dgr
huhuhu...

tapi kata org tua2 ni mmg ada betoinya
hang suka sgt dok ttup pintu
jadi camne malaikat nak masuk nak bagi rezeki kat kita
klu dah nutup pintu sokmo jek
yer dok???

jadi arini aku bangon pagi dan takmo tido
muka nih dah dibasuh abes-abesan
kasi takmo ngantok

tapi dsebebkan tak tau nak buat apa
aku ngadap lappy dulu
pas subuh tadi
mana tau ada yg menarik kat blog nih
nak blogwalking pon tader sape yg masukkan entri baru pepagi ari ni
yg ada pon cma en hans dan en bukan kosong
anda mmg 1st and one
stakat nih yg suka update pepagi ari, kan kan kan
mantopppp....kihkih

k lah...krg lagi panjang nulis
lagi merepek2 lah aku
nak gi terjah FB plak
nak gi kaco org yg dah bangon pagi

humm perot lapor la pulaks..~~
tata adios dan assalamualaikum....~~



ps: apa kata korg pon bgon pagi2~~~

2 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

samat pagi kak...

ari ni yanie bangun pagi masak nasi goreng utk incek S....hehheheh....semangat membara masak pepagi heheheh

(^^,)❤..

CintaZulaikha said...

hamboiiii...baguih la. smoga apa yg dilakukan pagi ni akan berterusan spi bebila..jgn separuh jalan jek..:)