Wednesday, March 30, 2011

sini ada antu...kihkihkih~~

suka cerita casper...:)

Assalamualaikum sumerrrr....
heheehehehwhehehehee~~~~~~~~~~~~~nk bg effect serem sket ..'LOL'
hahhahha...bertemu lagi kita di dalam stori serem zaman muda, apakah??
saje je nk bg gempak..
mklumlah da mlm2 gini
smbil ditemani ujan cejuk gitooo
aku tringat peristiwa 4 ke 5 thun yg lalu
lma kan~~~skrg2 ni la bru gegatal nk igt
ala bukn cer pe pon
cuma cer antu~~~ANTU...OMG...gegegeegerrrr cik ummi merepek lagi

tp aku tak merepek la
ni mmg betoi2 pya stori
stori yg berlaku kat asrama aku
masa tu, rerasanya aku bru masuk sem 5
seingat aku
time tu bilik aku kat tingkat 3
dlm bilik tu ada 6 katil
dan aku satu2nya senior dlm bilik tu
yg lain sumer junior yg cumey2

dsebabkan drg salu tader dlm bilik
jd aku ni salulah duk sorg2
nak bg elak buhsan
aku salulah gi melepak kat bilik roomate aku yg lain
kira roomate yg geng baik r ngn aku
nak tau saper??
hihihihihihihihi~~nk bg effect serem lgi
bilik cik hanny esandra
junior aku yg umornya sama ngn aku tak baik nipu cik hanny yg hang tu da tua, kuikui

masa tu kami ni dah masuk waktu kebulur
lebih kurg dlm kul 10 barulah kami dpt merasa makan
sb dok nunggu tukng antor mkn yg tak balik2 dr tebing (tebing adlh gerai makan yg ada di dataran meredeka ye tuan puan)
dgn lahap dan gelojohnya, kami pon santaplah nasi ngn sup dan telur dadar
krn time tuh, kami sgt sengkek
mana ada bajet nak beli KFC~~huhu

tgh dok syok melantak
tetiba slh sorg dr mem kami masa tu kami ber6 rasanya, kotlah
sesaja gatai mulut nak bercerita pasal antu
time tu jugak tingkap bilik kami yg mengadap hutan lansung tak tertutup
angin plak sepoi2 bhs mlm tuh
kami yg kunon2 brani
tabahkan ati tuk dgr citet mem kami tuh
tapi mulut still mengkentedarah..WTH~~ulalallla

mem kami yg juga junior aku
gatai dok cer pasai makhluk halus dan kejadian aneh yg berlaku pada
beberapa org junior kononnya dok kena sawan msa time memula melangkah masuk kat asrama tuh
kira time tu time orentasi la
kami yg syok dok dgr
lsg tak bagi perhatian pda bda lain
sampailah satu saat
kami rasa sejuk semacam
kami sesama pandai tingkap
tader apa yg menarik
lastly sorg dari mem2 kami tuh tros gi nutup tingkap
kami pon smbung balik dgr citer antu tuh spi lah abes mkn

time tu jugaklah kami dgr ada org main seruling
dan kami tau sape yg main
hya ada sorg saje yg suka main seruling tetengah malam buta cenggitu
dan org tu adalah sorg pelajar laki kat asrama sblh
klu korg dok tya aku
aku mmg tak suka dgr org main seruling tetengah malam
sb org kata klu kita nih suka main seruling tetengah malam
samalah cam kita manggil ular masuk ke rumah kita
betoi ka?? ntah aku pon tak tau
tu cuma citer org tua2

tp effect seruling tu dah buat kami brtambah seremmm
dan akhirnya kami amik kputusan tuk stop jer cer kami tuh
hinggalah pagi soknya
masa aku melepak kat dlm bilik
dak junior yg cer pasai antu tuh
dgn gatai mulot stori 1 pkra kat aku
stori yg sesapa pon tak tau

dak tu kata
masa slh sorg mem kami gi tup tingkap mlm tadi
bda tu atau dlm kata lain entiti yg tak kelihatan tuh
ada dok tercongok kat dpn tingkap
tol2 berhadapan ngn muka budak yg duk tup tingkap tuh
dy siap dok describe muka entiti tuh yg huduh dan berambut panjang menggerbang
aku terngaga~~~~
budk ni br betoi, aku pikir dlm ati
menurut budak tuh
nenek dia bomoh
dan dia ada kebolehan tuk melihat entiti yg tak kelihatan tuh
tp memandangkan dy takmo mengeruhkan keadaan smlm
jd dy takmo cerita
dan senyapkan ajer hinggalah ke pagi tuh

tapi yg menjadi halnya skrg
knapa dy nak cer kat aku???
dahlah aku salu dok sdri kat bilik nih

dan sejk tuh
aku salulah hidup nomad
tidur menumpang di bilik2 mem yg sudi menerima aku
memandangkan takot pya pasai
sapa kata budak jahat tak takot antu
takut wooooooooooooooooooo~~~huhuhu


ps: cerita merepek di malam ari mmg keje saya

2 comments:

Hanny Esandra said...

dan budak yg tutup tingkap itu adalah AKU.. cettttt..

CintaZulaikha said...

hakhakhaka...asl ko bg tau..dah tak suspen citer aku..LOL