Friday, March 18, 2011

akhirnya.......padan muka ko astro!!!

Assalamualaikum
arini aku bukan saje2 nak bikin panazzz
tp memandangkan laki aku dah bikin panazzz dlu
meh kita tgk apa sb dia panazzz....

hakhakhak...hmmm
klu korg nak tau
laki aku bukanlah seorang pemarah orgnya
bahkan dia jugak byk bersabar orgnya
aku sdri tak thn tgk dia sabar jek
sb rasa cam aku ni plk yg jahat sokmo

tapi arini, segalanya dah terselah
dia call astro baru sat2 tadi
buat yg kesejuta kalinya
tuk wat komen sb astro tak aktifkan lagi decorder kami

kali nih aku dgr dia dah ninggi suara
mana taknya, dah hampir 2 minggu babe kami tgu
lantas awek cina yg jawab tuh
terkulat2 nak jawab soklan laki aku
suara laki aku dah mcm nak gadoh2

org kata budi bahasa budaya kita
tp, nak budi bhsa apanya klu jawapan yg laki aku terima sama jek
takkan en astro tak amik apa2 tindakan
org lain psg astro pas 2 ari dah ada
aku nih dah nak masuk 2 minggu da...huuh~~
yg laki aku terima hanyalah
janji manis mu astro...gegegerrr

cian doh ngn laki aku
cian lagi ngn putri ikha~~

aku tau musti korg buhsan nak dgr aku cer psl astro nih
tapi lantak la, aku nak cer gak..
yg penting aku happy...lallalllalla~~

sempoi lah ayang...geggegrrr




ps: en astro, kami tak marah lahhh...kami nak apa yg kami nak jek..

5 comments:

Wan Zulqhairi said...

Hari tu ada gak pihak astro call saya. dia tanya kat rumah ada astro tak. saya ckp ada tpi saya xduduk kat rumah skrg. Pastu dia tanya dah tukar blom astro beyond. saya cakap belom. then dia mintak no tel ayah. saya cakap mana boleh bgi no ayah saya sesuka hati macam tu. dia cakap dia nak ckp ngn ayah saya. cehh.. saya trus ckp ayah saya memang bercadang nak tkr astro beyond, dalam proses.. haha. pdhal tipu.. dah la masa tu tgh kalut nak pergi kelas. huhu..

CintaZulaikha said...

tu la psl ...eeeiiii. pasni mampos tak mo caya dah..dy punya nak surh org pakai, mcm2 janji dy bagi. tapi last2...cam hampagas..

Sekamar Rindu said...

salam....kak,

saya sangat simpati dengan kak...kenapa pihak astro tak ambik2 tindakan setiap aduan..

kalau bab nak potong bukan main cepat..kalau lwt sehari pun...ish

mamawana said...

Assalam,

Silap agen astro tu yg tak professional... hmmm geram gak kan...
jom baca2 kenangan mamawana kat

http://pakbidan.blogspot.com/2011/03/dari-nurqaseh.html

CintaZulaikha said...

cik SR: tu lah pasai..huhu..tak tau nak kata apa dah~~

cik mamawana: tak pro apanya...klu tak pro wat pe keje kat c2...Eeee..