Wednesday, March 9, 2011

penat + letih = tapi tak leh tido

rasanya kalau kira anak kambing bley tido tak???


memalam ari ginilah syok nak tido
tapi mata ni, haduhaiii lansung tak leh nak lelap
apakah ini dinamakan penyakit?? kuang3

rasanya dah 4 juta kali aku bukak FB, tutup FB.
bukak blog, tutup blog
naseb baiklah lappy ni tak pandai berkata2
klu tak musti da kena maki baik punyerrr~~

arini gak, dah masuk 4 ari aku pose TV
ampa nak tau apa maksud dy?
maksudnya, masuk arini dah 4 ari aku tak nengok tv
bukn sebab tv yg canggih manggih tu rusak
tp sb astro beyond dengki ngn kami
tak mo aktif2kan lagi astro kami
jadi apa yg kami buat??

apa lagi, main game la
dari siang bawak ke malam
naseb baik laki aku keja
kalau tak!!
dy pon ikot serta
amik no bergilir2 ngn aku tuk main game

naseb baik putri ikha tak banyak songeh
mungkin dia paham yg ummi ngn walid dy dah buhsan giler
jadi dy wat muka redho jer
dy main je apa yg ada kat depn mata dy
menan belambak
apa lagi
kasi hentam jer laaa...

arini jugak ujan tak henti2
dari smalam agi
dsebabkan umah yg kami sewa ni hagak ke bawah sket
jadi kat luar da bajir
naseb tak masuk umah
klu tak
sape ajer nak angkat peti ais besor kat dapur tu
nak suruh aku!!
mau patah tulang belakang
nak surh ikha!!
jgn buat gila....ada plak yg masuk metro kang

hmm...buhsan buhsan buhsan
job menaip tak sudah2 lagi
dah tambah 1 job lagi
job mengarang citer kekanak...
naseb baik aku ada anak
jadi dlm kata lain, ada gak la idea nak naip citer kekanak
best jugak
wat citer 'Alif Aiman ke sekolah baru'
tajuk pun...huahhahha
nama pon citer kekanak
takkan nak letk tajuk gempak2
tu kira da lari tema tuuuuu...

tgk2, aku da melalut da...
mata maseh tak ley tido
"hai la cik mata, jom le kita beradu"
gegegegrrr...gilalah...
kalau mata nih boley dipujuk
tak susah rasanya idup aku...

tapi teperla...kalau tak dibawa stop
lagi banyak yg aku lalutkan lagi
k la kekawan
nak undur diri dulu
cukuplah buat malam nih
sok sambung lagi
tata babai adios assalamualaikum


ps: ikha gak yg syok ke laut~~~

6 comments:

Anonymous said...

salam....puan,

Insyallah...kalau ada rezeki memang terniat juga nak buat novel..

CintaZulaikha said...

oooo...kalau mcm tu. klu ada terniat ke apa ke..cu la try antr sinopsis dlu. br saya tgk.

ni emailnya..tarot_ask@yahoo.com.

Kakzakie Purvit said...

Hebat juga tugasan....Hmmmm ...tapi siap boleh main game lagi. Kalau kakak bila dah letih mata nampak bantal terus lelap. Hehehe....

CintaZulaikha said...

kakzakie: hahhaha, tak ley nak trus menerus naip, takot nti masuk spital skit jiwa...huhu. lagi haru biru kak...

JMR said...

kalo badan letih yg teramat pon, susah gk nak lelap mata..layan feeling je la b4 lelap..

CintaZulaikha said...

en JMR: yes betoi tuh...