Wednesday, March 2, 2011

apa kes amik ABO semata2 nak tgk 1 filem...huhuhu

aku bukan suka sgt nak langgan channel yg aku tak gemar. lebih2 agi, HBO, ABO, ASTRO FIRST dan , seangkatan dgnnya.

tapi bila aku tgk je iklan ABO tayangan hebat, aku terus je mintak laki aku call astro, amik channel ABO, semata2 nak tgk cerita GUZAARISH..Hohohoh...cerita lakonan HRITHIK ROSHAN ngan AISHWARYA RAI. sangat sukakannya...bukan salu pon tgk ABO. bulan depan potonglah balik, kahkahkah..apa barang nak langgan ABO lelama...

klu nak cerita pasal sinopsis pon aku rasa payah sb sgt susah nak terangkan. yg cuma aku leh bagi tahu ialah di dlm cerita ini, Hrithik roshan merupakan seorang pesakit quadriplegic yang lumpuh satu bdn setelah mengalami kemalangan ketika melakukan aksi magik. dia dijaga oleh aishwarya rai sebagai jururawat peribadi. di dalam cerita ini, ditekankan bahawa setelah 14 tahun mengalami keadaan lumpuh ini, hrithik roshan membuat keputusan untuk memohon petisyen pemohonan untuk mematikan diri melalui cara suntikan. kerana keinginan terakhirnya itu, kes itu dibawa ke mahkamah kerana india belum pernah meluluskan petisyen yang sebegitu...huhuhu sedey woooo...nak cerita panjang pon tak ley..cu krg tgk sdri. klu tak nak langgan ABO pon gi la beli cd dy..gerenti korg suka...





ps: kan best klu kat umah ni ada tv plasma, bley g2...kihkih (bersyukurlah ngn apa yg ada, yer tak???)

2 comments:

asbesstos said...

macam menarik.. lelaki yang pgg sendiri nasib diri

CintaZulaikha said...

ha a...sgt intresting...