Sunday, March 20, 2011

Mei Mei so cute~~

Assalamualaikum semua
arini nak citer pasai upin dan ipin..
eh tak2, bukn upin ngn ipin, tapi Mei Mei
Mei Mei yg kiut dan cumey

aku klu korg tanya
"Sape yg ko suka dlm upin ipin ek?"
musti aku jawab Mei Mei
walaupon aku tau yg org ramai mmg suka
ngn upin ipin lebey dari Mei Mei
tapi ada aku kisah...LOL

Mei Mei dlm citer ni sgt bercita2 tinggi
nak jadi cikgu
sopan santun
tak suka gado2
suka meleraikan pergaduhan org lain
dan kadang2 suka nak tunjuk pandai
tak salah ek nak tunjuk pandai klu ada etika~~huhu

jadi tak slh aku pilih Mei Mei
Mei Mei mmg so cute~~





ps: ni le klu da tader entri..citer pasai Mei Mei pon ley..

2 comments:

Anonymous said...

salam,..


kak...cete upin ..ipin, memang best...suka gak layan..:))

CintaZulaikha said...

hahhhaha...ha a. dari sblom ngandung spi skrg. mmg dok layan hihi :)