Tuesday, March 29, 2011

harus ada dua TV...apakah???

cun tak kami~~~

Assalamualaikum u olsss
pepagi ari dah ckit prot
darah berderu kuar di ujung buln sakit wooo~~
huhuhu~~apakan daya, dah mmg lumrah wanita lari tajuk, lari tajuk

sbnrnya arini aku nak cerita pasal TV
alah TV, yg bentuk 4 segi dan kdg2 ada yg leper dan leh ditampal di dinding tuhh..hahha
nak tau ada apa dgn TV??
haaa ini cerita dia,

klu korg nak tau, rumah aku harussss ada 2 tv
semenjak putri ikha dah semakin bijak pasal psg cd penangan kismis mehh
dia salu cbuk nak psg cd kat ruang tamu
rasanya dah hampir berpuluh kali aku tgk cd upin ipin tu dlm sehari
cuma blom nak termuntah jek lagi

jadi bg mengelak dy terus menerus membuka cd kat tv ruang tamu tuh
dan kami trpksa melopong tak dpt nengok drama kegemaran kami,
kami tlh khaskan 1 tv tuk dy kat dlm bilik..siap DVD lagi
nak tau sb apa?
sb bg mengelakkan pergaduhan diantara anak, ummi dan walid
huahhahhahha...lawok2...ngn anak pon nak bertelingkah...kihkih

mmg r tak wajib nak ada 2 tv tuh
tapi ianya harusss bagi kami
klu tidak
dy akan kerjakan lappy kami
sb dlm lappy ni pon ada cer upin ipin yg dah kami donlot
huhuhu~~~dasatttttttt...

tak mau cer panjang lagi
prot dah perit sgt
rasa cam nak kuar anak sorg lagi
tatata~~~

ps: ikha, kita tgk cerita doraemon plak ek~~

2 comments:

Sekamar Rindu said...

salam.....puan,

hehee..bila bby pandai pasang vcd...

pasti puan dah tak dapat nak tengok tv..
tak apa...dua tv lah paling baik..tak ganggu baby ikha..

CintaZulaikha said...

waalaikumsalam....tu la pasai...keterpaksaan nih..