Tuesday, March 15, 2011

Sangat tak tau nak kata apa~~

inilah masalahnya kalau dah tader keje nak buat
tak abes2 nak ngadap blog~huuh
well pe pon nak jugak citer2 kat cni
klu tak mo baca, just turn off...huhu

arini buat yg kesekian kalinya aku nengok DVD yg ntah keberapa kali
dari awal pagi tadi lagi
rasa cam DVD player tuh dah panas
tapiiiii...apakan daya
nak tgk jugak, sb tak tau nak buat apa

mujur putri ikha da tido
laporr..
hukhukhuk...mau makan pizza
ayang, carikan saya pizza bley?? sob sob


hi, i'm pizza..lol



ps: merapu meraban bersama Ummi Ikha..lol

5 comments:

Diari 929 said...

Ko ngidam ke ape ni kak? he3

CintaZulaikha said...

sy ngidam tapi saya demam...bley, ckp gitu...huhu

Hanny Esandra said...

aku pon ngidam pizza...

Sekamar Rindu said...

salam......kak,


kak kena tag....

http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2011/03/segmen-apa-kata-cinta.html

CintaZulaikha said...

cik Hanny: haiyooo...pizza sgt sedap..

cik SR: eh tag saya...abeslah sy..k la, sy follow..