Sunday, March 27, 2011

KB trade centre...hummm..lengang jek..


Assalamualaikum semua...gegegrrr...
da lama da rasa
tak kunjung blog sdri..
apakah??
aku ummi hokeyyy
haruslah
ada berjuta keja yg menunggu
korang ada , hakhakhak..melalut sudah, kuikui

smalam aku gi KB
nak cari adiah tuk contest yg aku buat tuh
sblom tu gi singgah McD dlu
melantak apa yg patot
agak2 dah kenyang sket
tros kami pikir nak gi mana

sambil2 tu mata tros merewang2
cari tpt yg best2
tetiba aku ternampak KB trade centre
rasanya
seumur idop da bernikah nih
tak pnh lgi aku gi c2
yg aku gi salu pon
Kb mall, Kb mall, dan Kb mall lagi...hihi
tak pernah buhsan
mungkin sb c2 byk choice kan

tp aku pikir musti KB trade centre nih lagi byk choice
rupanya
hampehhh...nak tau sb apa?? sb...
gi KB trade centre, samalah cm gi Amcorp mall kat ampang tuh..
sunyi dan sepi
tader byk kedai
tp naseb baiklah sb dy byk gift shop
jd suka ati gaklah aku nih..smile bebey, smile..

selesai cari 2 adiah
aku ngn famili tros gi melepak kedai buku
cari pendrive
dan tros balik
tader yg istimewa
sb bdn sakit2 r...huhu
jln pon rase sangkut2...huhu

ps: ari tuk merepek..lalalla

No comments: