Saturday, March 12, 2011

bangun pepagi ingat nak gi KB, tapi....

bukak jek mata
tgk luar tingkap
ujan laaaaaaaaa...syukur alhamdulillah. sejuk tau :)
tapi so sad, sb rancangan nak bjalan ke PC fair kat KB terbatal begitu saja
hmmm, tader rezeki kot..

jadi apa je aktiviti yg nak dbuat arini
memasak - tak molah, asyik msk jek. mkn kedai la arini
basuh baju - hang gile ke...ujan nihh..hihi
kemas umah - tgh ari sket kot
dah blur agi...aku ni mmg rajin blur ~~~

dgr2 kat luar, laki aku dah buka PS
awalnya
balik keje tros bukak PS
apakah???
hmmm...sumer astro pya pasal!!
rasanya ni dah kali ke berapa ntah aku ckp psl astro yg menekan jiwa!!
ckit jiwa siyuttt...

emmm...nak jenguk2 kat luarlah
tgk apa da jadi
babai, adios, tata, assalamualaikum...Weeeeeeeeee~~~~

kekadang idop ini lebey indah bila ada famili di sisi..apa kena mengena ngn enti




ps: ilang bagaikan angin ~~~ ko bley ~~

2 comments:

Sekamar Rindu said...

salam...

hujan rahmat di pagi ahad tu puan..
apapun berhati2 drive ke KB tu..

CintaZulaikha said...

Waalaikumsalam...terima kaseh cayang..:)