Thursday, March 24, 2011

masih lagi nak tersenyum...sob sob~~


Assalamualaikum semua...
rasa cam dah berjinggut tak update blog
huhu...sori la yer kengkawan
aku tak sehat la
badan rasa tak sedap
perut rasa sebu n loya2 bukn ngandung yer...no no no
tekak ni masih lagi rasa pahit..
kepala jgn ckplah...hukhukhuk...berat je rasa
cam ada batu 400 kilo plak kat dlm
badan pon rase panas semacam...

tadi en suami dah urut kpala aku pas solat
dia sian tgk aku melepet semacam jek
tak tau la ngapa?
rasanya bdn ni baru je elok sehari lps
tapi dah menjadi blik skitnya...hmm

wlupon aku tak sehat
aku ttp cenyum
ttp bawa putri ikha gi taman permainan
keluar beli barang dapor
kemas umah
basuh baju
dan segalanya

jd skrg ni rase cam jari2 dan bdn ni da lembik jek...sob sob
jd, tu bermakna aku terpaksa undur diri
mungkin blog akan diupdate lagi stlh badan tol2 chat...
jadi aku nak ucapakan
selamat maju jaya buat sumer apa kena mengena ngn entri nih??
huhuhu....tata adios amigos


ps: doakan ummi zulaikha cpat sehat yer...:)

10 comments:

achik ezam said...

macam ciri2 ika nak dapat adek jeee....eheheehe

sHi Ma said...

take care sis... adakah ikha akan mendapat adik.. (",)

Dari Gombak Ke Padang Merbok said...

Oh ngandung kot... eh no no no kunon. tup2 nnt kuar lg sorg kih3

CintaZulaikha said...

tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...no no no~~

said...

semoga cepat sembuh kak....(^^,)❤..

tanda2 kot...hehehe....

asbesstos said...

ko dah ade baby lagi ke??????? wowowoow.. letak nama dia kuden tau.. hahaa

Adinda Amy Sensei said...

semoga lekas sembuh kak...

Hanny Esandra said...

selamat sihat kembali.. jgn lupa jaga kandungan..
wakakakaka.. mati aku kena bunoh dgn ct~

Anonymous said...

salam...kak,

senyum pembawa ceria dan bahagia...:)

CintaZulaikha said...

timer kaseh semua...tp saya tidak mengandung. bdn juga sudah semakin ok..

ps: nti hang cik hannya esandra...Grrr