Wednesday, August 14, 2013

Friday, August 2, 2013

dia dapat, aku pon dpt..rezeki hari raya

Assalamualaikum u olss

siap juga akhirnya, wahahhahhahha
igtkan nak gantung kat umah
tp ada pulak yg nak beli
taperlah dah rezeki kami berdua kan
tukang beli dpt gambor
aku plak dpt duit rayo, hehehhe









baru perasan, kastemer mmg suka gambo2 islamik cenggini
leh bikin banyak2lah camni, hehhe

Thursday, July 18, 2013

Wednesday, July 17, 2013

aktiviti

Assalamualaikum u olss


bulan pose macam nih, tak banyak benda boley buat
selain mengaji quran
apa lagi nak buat kalau bukan melayan Fb 
dan melukis-lukis
tak ada permintaan utk bulan pose nih
tak apalah, ok jek...walaupon poket agak kering, sobss...

jadinya, ingat2 nak bikin lukisan utk dinding umah ni lagi
nak buat hiasan masa raya kononnya, huhu
tu pon kalau siap sblom raya
kalau idak, lps raya jugaklah gantungnya, huhuhu

sabo je laaaaaa...


Tuesday, July 16, 2013

ramadan kareem

Assalamualaikum u olss

perghhh dah berabad tak buka blog
jangan kata sawang
semak samun pon dah tumbuh
amik penyapu, sapu sket2..kehkehkeh

pe pon, aku nak ucapakan salam ramadan buat semua
kengkawan blog, kengkawan yg lalu lalang
semoga ramadan ampa sentiasa dilimpahi rahmat dan keberkatan..aminn


nanti I pegi umah u olss yer....tata~~