Monday, August 1, 2011

jalan-jalan lagi yuk

Assalamualaikum u olss
ingat lagi tak aku pnh ceta pasai adik aku nak mai ganu
hahhaha...dah mai pon
dah merendek lagi tuh
4 ari berturut-turut
spi demam2 aku dbuatnya
huhuhu...

syiokkk ooooo
gi KT, gi KB,
gi pantai batu burok naik keta kuda
gi lata tembakah
huhu...gi maydin..acecechhh
btol2 sblom pose
maklumlah, dah pose nak jalan apa cenggitu
penat sehhh~~

k r, pe lagi
jom santap mata
ngn gambo2 nih










ni plak kat lata tembakah












sebenarnya banyak lagi gambo
tp tak larat nak masukkan
huhuhu, best kan,
walaupon nak kuda tu rm5 sorg
dan dy leh plak pusing 2 kali ja
ia ttp menjanjikan keseronokkan
samalah cam mandi kat sungai tuh...

kalau korg2 ada masa
meh leh datang cni

selamat berpose

8 comments:

sHi Ma said...

wah bestnya.. rendam dalam air terjun nie sejuk nya...

cucu umie said...

haha..kalo pose dh tak boleh nak berendamkan sis..aishhh

iyan shazlind said...

syoknya berendam dlm air..sejuk je..happy2 baby ikha dpt gi jejalan :)

Nur Intan Syafinaz said...

wah!sungai!best nye..dah lama tak amndi sungai!

Sekamar Rindu said...

salam..

lama x dapar mandi jeram mcm tuuuu.
slm ramadhan..

sifu im said...

lata tembakah..tmpat aku sllu lepak tu

ILA HonEyBuNNy said...

uih sampai demam..hehe

bestnya...nak naik kuda jugak..hehe..

selamat berpuasa n salam ramadhan..;-)

Hanny Esandra said...

wow...
seronotnyerr~