Saturday, August 20, 2011

misai palsu ka, rambut palsu..aisehhh pakcik...huhu~~

assalamualaikum u olsss


sila klik kalau nak tgk lebey besor


gelak kan jer larrr~~~

11 comments:

Lissa said...

hahaha.sabo jela pakcik ni kang..grr..grr

adan said...

ahahaha... ngokngek punya pacik...

iMBobo said...

haha misai dgn rambut lebih kurang je kn..

Sekamar Rindu said...

salam...

sungguh cantik kad raya tu...

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

kelakar la pakcik neh...kok rambut boleh jadi misai jugak..ehhehe

Namee Roslan said...

hehe, dulu gard raya banyak jenaka macam ni. tapi skang ni makin lama makin kurang kan. card pun lebih banyak anime2 jepun je as itu adalah trend :)

irwan miswan said...

hahahah adehhhh berdekah2 gelak. mengong punye pakcik hahaha....saye pon nak buat camtu gak lah kak. dah bertahun botak kepale ni hahaha

selamat berpose!!!!!

アヌムちゃん said...

wah kad rayaaa cam ni dah lama x tengok..rindu pulak.heee

einz miszmessy said...

^_^

amranaiman said...

nak kad raya huhu :D

ikatankasihku said...

nasib bukan bulu ketiak..hehehe