Sunday, August 21, 2011

tak bleh tahan la ngn mamat nih~~sila gelak

Assalamualaikum u olss
kita ni mmg suka amik mudah kan
lebey2 lagi bab agama
sbg org islam
cth camni ke kita nak ikot
da tua bangka nih...aishhh



rasa nak gelak besaq kn
gelak2 jugak
ampa tu bangon tak solat subuh???

13 comments:

halila Ibrahim said...

hehe.. lawak tu mmg ada tapi sapa makan cili terasalah pedasnya... betul tak...

Sekamar Rindu said...

heehhe..lawak tahap maksima..

hehehe....:) cerah mata saya yg sedang ngantuk2 ni..:))

Run Away♥ said...

kelakar ar...hikhik.../...salam kenal dan selamat hari raya..;d

ikatankasihku said...

tgk muka jer dah lawak...haih...keh keh keh

Afufu said...

Hahaha! Sumpah kelakar. Dah tua bangka dah. Silap-silap haribulan dah ada anak bini. Haihlaaa -.-'

ILA HonEyBuNNy said...

hehehhe..gelak ila sorang2 dalam bilik neh..hadoii la...ehehhe

sifu im said...

haha..vdeo ni mmg sengal giler..qunuuttttttttttttttttt

iyan shazlind said...

teheee..sapa la yg ajar dia camtu..hehehe

アヌムちゃん said...

haha.kelakar gila..boleh pulak dia baca qunut gituu..isk2

J.M.R said...

sesat apa mamat nih..kahkahkah

Hanny Esandra said...

hahaha..klakar la video ni.. aku dh tgk dh.. huhu.. ;p

Namee Roslan said...

hhaha, first time tengok. siapa ni???

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahahha!!! Video ni adik saya yang kecik suka tengok...