Tuesday, August 2, 2011

ari pertama demam panas, ari kedua bocor ...alahai mmg tader rezeki

Assalamualaikum u olss
aku ni mmg jns kaki jalan
bila dah berjalan tuh mmg tak hengat diri
bila dah tak hengat diri, makan pon lupa
bila da lupa makan, prot plak masuk angin
bila dah prot masuk angin
tros menular naik ke kepala
dan akhirnya

aku terlantor atas katil pada pose pertama~~hukhukhuk
sedey wehhhhhhh, tak dpt pose bersama suami
aku pikir2 pas telan ubat 4 biji
demam pon da ok, kpala pon dah ringan
wahhhh, ati dah bunga2 sakura
sb pikir bdn da chat
kira da sedia r nak pose pd ari ni
iaitu ari ke 2
tup2 bocor la pulakkkkkkkkkkkkkk~~

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~
rugi separuh ari
sedey3
"beginilah naseb, diriku yg comey, Oh Tuhan~~~"

ni lah namanya
tader rezeki...sabor je laaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh....

11 comments:

iMBobo said...

amboi tajuk hahaha..ok lahh dpt puasa 1/2 hari hehe

Cik Asma BLuppy said...

sabor je la ep.... adat perempuan=)

Nur Intan Syafinaz said...

o0o0..mula2 tak faham apakah bocor itu?
bce komen org lain bru faham...adoilmbat betul sy ni..
knape akak tak dapat nak pose bersama suami?

Hanny Esandra said...

ouhh~ sama la kite~ aku dah nampak 'mak bulan' tepat2 1 ogos~

adan said...

kesiannyer akak.. sabar je la er..

amranaiman said...

chayok2 2 suda utang :D ..hehe

Asrul "iLham" Sany said...

dugaan noks...muahahha

ikatankasihku said...

awal lagi dah gayer....hehehe

cik fadh said...

cik fadh pown lom dpt poser lgik . hik3

iyan shazlind said...

ataupun dipanggil puasa sekerat hari...cam lin time standard 1 tu...kat sekolah puasa, balik umah terus minum air..so puasa sekerat hari la tu kan..hehehe

Green Apple said...

tak pe dugaan dibulan puasa...