Wednesday, August 17, 2011

bukn suka2 nak nipu..nipu bersebab hokeyy~~

Assalamualaikum kengkawan
subuh ari aku da update kann~~
huhu, bukan apa, mmg sengaja nak update awal2
sb pagi ni ada hal nak kuar
jadik, sementara tak tido lagi nih
baik update sesuatu

cik gugel pya gambo

smalam, semacam besa, aku tgh main game
tetiba aku dpt panggilan dr no tak dikenali
tak sempat aku angkat, aku tertekan butg merah plak
oppss..tak sengaja..
da tu aku tyalah guna sms
mana tau, ntah2 member lama
bukn aku tau pon
dah la no depa sumer pnh ilang sblom nih

aku: sapa ni?

aweks: ni no laki ker pompuan?

leh plak dy tya soklan balik kat aku...tak paham betoi..motip??
dgn takda niat pon nak nipu..bila pikir2 balik, baik aku wat cenggini

aku: laki

aweks: laki, betollah ni, ni farid kan??

aku: taklah

aweks: alah awak ni, betollah awak farid. saya miralah, takkan tak kenal kot!

ekeleh pompuan nih..merapu plak, aku cakap dlm ati

aku: sohih tak kenal

awek: camtu boleh saya tau, sapa nama, umur?

aku: ijal,30 (nama ngn umur laki aku jadi mangsa)

aweks: oh ye ke, sorilah camtu. saya ganggu pulak, karang marah plak bini awak sy ganggu memalam..sori yer..

bukan niat aku nak nipu
tp aku ada pengalaman kena maki ngn aweks sblom nih
sb aku ngaku aku pompuan
aslnya, sorg laki dok msj aku tya pasai no aku pakai nih
da aku jawab segala
tetiba aku dpt no lain plak yg maki aku gatai layan bf depa
siap warning2..kira nak bg peringat
WT fish...ko hengat aku hadap sgt ka laki ko tuh
bukn aku kenai pon no laki ko tuh

jadik, sbg langkah berjaga2
dan ngelak kredit abes melayan sms bodo
jadi aku bohong sunat
ngatakan aku laki
kan abes ceta
takda gangguan terus menerus pon...selamat~~

niat di ati nak tukr no
tp kengkawan sumer da tau no nih
jadik sayang pulak nak tukr
lantas aku amik keputusan
wat cenggini je pada nombor2 tak dikenali
tak sush, tak sakit jiwa...huhu~~

ps: mengaku jadi laki, lagi seng dari ngaku jadik pompuan...for sms only hokeyy~~

15 comments:

einz miszmessy said...

huuuuuuuuuuu....hokey~dats girl r out of something~

cik fadh said...

haha ade jugak owg mcm tu . erghhh

Khuzrin Kamarudin said...

Hai.. akak kita ni.. ahhahaa... bukan main lagi sampai ada yang marah2...

diana said...

la..itu perempuan tengah nak cari lelaki la..
kita saja2 tekan nombor je tu...
ayat last.."karang marah plak bini awak sy ganggu memalam..sori yer.."
itu cuma nak pancing ayat je..kalau idak cemana dia tau ijal tu dah ada bini...
serkap jarang..
hehehehh

ikatankasihku said...

kira tipu sunat la ni..hehehe

iyan shazlind said...

hahaha...takyah dilayan sms ntah apa2 tu sis...kalau lind kan lind selalu buat dunno ja..tp haritu pnh kena sekali konon dia call ckp pasal bisnes...alih2 nak ngayat lind..hampagas punya orang...yg takleh blah, bini dia call lind plak tu..

Anum said...

hahahahaha
bohong sunat la ni

Asrul "iLham" Sany said...

seb baek shikin tu awek yg best

ILA HonEyBuNNy said...

betul tu..kalau sms n org tu perempuan..suka gak tipu gitu...kadang2 cakap lagi tua...baru diorg tak nak ggu lagi..ehhehe

Nur Intan Syafinaz said...

betul2..klu tak kenal..tak jadi masalah untuk bohong..nak jge keselamatan..

Asyila Zainuddin said...

haha.. tak pernah lagi jadi camtu.. ngee.. selalu kalo no yg tak kenal col, wat bodo je.. kekeke..

NEELKAMAL VAISHNAW said...

HELLO...

please come to my blogs & pls join my blog

नमस्कार....
बहुत ही सुन्दर लेख है आपकी बधाई स्वीकार करें
मैं आपके ब्लाग का फालोवर हूँ क्या आपको नहीं लगता की आपको भी मेरे ब्लाग में आकर अपनी सदस्यता का समावेश करना चाहिए मुझे बहुत प्रसन्नता होगी जब आप मेरे ब्लाग पर अपनी उपस्थिति दर्ज कराएँगे तो आपकी आगमन की आशा में पलकें बिछाए........
आपका ब्लागर मित्र
नीलकमल वैष्णव "अनिश"

इस लिंक के द्वारा आप मेरे ब्लाग तक पहुँच सकते हैं धन्यवाद्

1- MITRA-MADHUR: ज्ञान की कुंजी ......

2- BINDAAS_BAATEN: व्यंगात्मक क्षणिकाएं......


3- MADHUR VAANI: व्यंगात्मक क्षणिकाएं......

J.M.R said...

nk tny, awek tu cun tak..kalu cun, bak sini no tepon tu..
:-p

Hanny Esandra said...

ct, aku mmg nak komen entri nih.. tp aku lg excited nk komen, pengkomen dlm entri ko nih.. satu je aku nk tny, ko paham ke apa yg Neelkamal ni tulis?? wakakakakakakak... ;p

amranaiman said...

haha.. aku laki( smil syup2 berbunyi.. tp biki aku cntik-refer pada diri sdri ) :D