Wednesday, January 19, 2011

Tom Hanks..Forrest Gump..hmm syok gak nih..

Aku tau yg citer ni dah agak lama..tapi salunya citer yg menang banyak anugerah adalah citer yg terbaik, betul tak apa yg aku kata?

Jadi sat lagi aku nak tgk Forrest Gump dgn ikha, saje nak penuhkan masa yg terluang sebelom aku tidokan ikha..(aku pon nak tido, tapi tak ley arrr, tu yg nak tgk cd tuh..)

"life is like a box of choclate, u never know what you're gonna get"


selamat menjamu selera..tetiba

p/s: sgt suka Tom Hanks semasa muda, beliau sgt jambu dan berkaliber...huhu

4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

aku suke dark chocolate. hahaha

cite ni memang best ;)

CintaZulaikha said...

kan, kan...ha a...suka sgt tgk citer nih

Diari 929 said...

cite yg terbaik....
berusaha dgn tabah tanpa berhenti :)

CintaZulaikha said...

ha a...da ttu..