Sunday, January 23, 2011

lapor tahap kronik...alkisahh

Alkisah menunjukkan jam dah pukul 4 pagi, mata sbnrnya dah ngantuk tapi sengaja bagi tahan, semata2 nak YM ngn kawan2 skolah ko bley buat cam aku, hakhakhak

Tgh syok2 berYM tetiba perot main lagu gendang irama wayang kulit..huhu. Sguh tak ku sangka, lapor aku dah tahap kronik. Nak kasi ubat senang ajer, (bukan makan yer kawan2, tader makna nak masak pepagi ari gini..ko sdri pon tak nak, kan3???), tutup mata, bawak2 la tido. musti ko da tak rasa lapor, cayolah..

Buat apa nak susah2 pikir pasal makanan dlm peti ais, nak masuk dapur takut, jadik baik masuk tido, perot keroncong pon ko saja yg tau..hahah..

lapornya anak den..huhu

Jadi apalagi, selamat tido kengkawan...

5 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

perut tak masuk angin ker tu?

heheheh ✿(^^,)✿

CintaZulaikha said...

agak masuklah jugak..tanpa sedar terbuang angin beberapa kali, opss..kihkih

Asrul "iLham" Sany said...

dapur sendiri pun nak takut, bukan ada hantu kak limah pun...

tapi jaga2 ye, jgn pandang belakang

hans said...

hahahahaha
macam2 hal
kenapa takut?
dapur rumah sendiri kut
ekekekekek

Korang Ada Petua Hilangkan Masalah Bibir Pucat?Kongsikan!

CintaZulaikha said...

en asrul & encik hans: haruslah takut, dapur da cam zoo, byk hewan di malam ari..cik ti, cik tak, cik pas..iuuuuuuuu...seremmmm