Friday, January 21, 2011

Sibukkan diri dgn perkara yg menyeronokkan...

Today, aku sgt seronok tuk menyibukkan diri dgn kerja2 yg aku suka. Dah lama rasanya aku tak rasa hepi gini, thanks to En Asrul kerana memberi peluang kpd aku untk berpartnership dgn beliau..huhu.

Beliau tlh bercadang utk membuka sebuah blog baru utk dijadikan blog penulisan khusus utk eNovel terbarunya F.A.K.E . Aku yg amat teruja dgn citer beliau tlh menawarkan diri utk menjadi ilustrator beliau (btw, i sgt suka keja edit mengedit). Walaupun dlm masa yg sama beliau tlh mengajak aku utuk menjadi penulis bersama, tapi aku rasa baik aku menolak, kerana aku tak berapa pandai dlm bab2 fesyen (sori En Asrul...).

gempakss tak?? F.A.K.E babe...


Kini aku rasa sangat gumbira, dgn idea yg bertimbun di dlm kpala otak ini, aku rasa tak slh utk aku membantu apa yg patut..yg penting kami akan berusaha utk menjadikan blog itu sbg blog eNovel paling diminati..InsyaAllah..

p/s: kpd rakan2 blog ini, kalau free2, kunjunglah blog baru kami tuh, sokongan anda amat kami hargai..nantikan aku letakkan nama blog tuh..check it out...

2 comments:

CintaZulaikha si TukangTulis said...

alamat blog sudah ditukar daaa...

;)

CintaZulaikha said...

halamek en Fakers...lu bikin gua panazzzzzz...