Wednesday, January 26, 2011

KEROPOK IKAN UNTUK DIJUAL

Keropok ikan jerteh memang amat sedap dimakan. Ini kerana keropok ikan jerteh mempunyai lebih ikan dan kurang tepung. Ianya juga rangup dan lambat untuk masuk angin. Keropok ikan ini juga datangnya dari 3 gabungan makanan laut yang sedap iaitu ikan parang, udang dan selar kuning. Tidak salah untuk anda mencuba kerana ianya amat sedap, rangup dan murah..yang pasti, LEBIH IKAN, KURANG TEPUNG


jenis yang paling sedap dan murah..



Sebungkus RM 3.00

Juga boleh dibeli secara borong

1 kotak - 20, 30 @ 50 bungkus ke atas

Bagi 20 hingga 30 bungkus, penghantaran boleh dilakukan secara percuma bagi semenanjung Malaysia, tidak termasuk Sabah dan sarawak.

Bagi 50 bungkus ke atas, penghantaran pos boleh dilakukan secara separuh harga bagi semenanjung Malaysia, tidak termasuk Sabah dan Sarawak.

p/s: Jika pelanggan mahu membeli lebih dari 30 bungkus, harga yang ditawarkan boleh dirunding..

Sebotol sos cili percuma (khas dibuat utk keropok ini) juga akan diberikan kepada pembeli yang membeli lebih daripada 50 bungkus. Rasanya pasti lebih sedap berbanding sos cili yang biasa dipakai di rumah...percayalahh!!

sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan lanjut:


siti: 0177872730

6 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

syok makan kopok goreng...

nyum3...(^^,)

hans said...

send la sebungkus dkt rumah den as tester
ekekekeke

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

just taip jer nama orang nak di vote tu
contoh Saya Vote (nama orang) untuk menang

J.M.R said...

asal jertih ke..sy po dok jertih..

CintaZulaikha said...

cik yanie: syok kan, tak mo beli ker??

en hans: eh leh je, bak add...wat tester..

Asrul "iLham" Sany said...

untuk member ko ni takde yg pree??? hahaha

CintaZulaikha said...

en JMR: biar betoi org jertih, ha a saya duk jerteh, da 3 thun da :)

en asrul: ada, tapi pastu ko kna beli...nak3??