Sunday, January 16, 2011

tetiba jer mesej ngan aku..apakehal???

Sudah agak lama aku tak nulis blog..bukan kerana apa, tapi sebab line tak begitu membenarkan aku nulis blog..huhu.

Jadi arini aku dapatlah nak update blog dan bercerita ttg FB..hahaha...FB oh Fb, disebabkan ko aku dpt bermesej ngn mamat yg pnh aku suka dulu..time tu aku skolah rendah & dia tinggal se flat ngan aku, huhu..kelakor kan.

Bukan aku yg start gatal2 mesej ngn dia, tapi dia yg start tya kabar aku, tya kat aku mana aku tinggal, dah kawen ker, bape org anak? npk sgt masa msj ngn aku tu dia baru nak belek2 profil aku, kalau tak ngapa lambat sgt dia tya bila aku kawen, yer tak??



Aku yg tak mo keruhkan suasana (sebab aku agak bengang ngan mamat ni, dia agak perasan hensem semasa di skolah menengah)terus ajer melayan dia. aku pon tya, dia da kawen ke dan soklan2 biasa yg lain.

Bila nak diingat2, baru semalam aku bercerita ttg mamat nih ngn suami aku yg tercinta. Tentang betapa aku tak suka ngan kepoyoan mamat nih. Tak sangka plak mamat ni nak bertanya kabar ngan aku.

Hmm, tapi tu citer lama. Dah lupa pon, dan aku aku harap tu sumer jadi kenangan yg tak berapa manis buat aku. huhu..

Apapun, lantaklah, dia pon da kawen, aku pon da kawen..sama2 happy sudah..yg penting kita doakan yg baik2..


tata
Assalamualaikum...

2 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

ko hot stuff...

seb tu ramai yg suka lol

CintaZulaikha said...

ayat tak bley blah..