Saturday, January 1, 2011

laporrrrrrrrr.....siapa nak belanja makan??


Arini tak tau nak masak apa..fikir punya fikir rasa malas pulak nak masak. Tapi kalau malas plak perot ni dah naik kebulur, kalau perut ni pandai memberontak mesti aku dah kena hentak..huhu (imaginasi terlampau)

Rasa cam nak makan pizza, tapi kat sini mana ada pizza. Nak pizza pun kena pergi sampai KB, jauh tuuuu..KB ngn jerteh 2 jam perjalanan tu..patah pinggang kalau naik motor (utk pengetahuan kawan2, saya tader kereta yer...lalalal~~)

Jadi simpan je lah niat nak makan pizza dan berbalik kpd apa jer yg ada kat dalam peti ais..ayam, ayam dan ayam...tader benda lain. Masak sup la..huhu..

hmm bestnyer kalau ada org nak belanja aku makan, musti pasni aku belanja balik orang tu..lalalal~~



ummi yang suka suki...

6 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

cari je piza kat pasar malam...
terbaek...

tak pun wat piza sendiri, beli base pastry dia, inti letak ayam tomato ko...

sodap, akak...

achik ezam said...

buat nasik goreng sudeyy~

Dangsulaeman said...

kayaknya enak tuh...oh ya, sebelumnya saya ucapkan terima kasih karena pernah berkunjung ke blog saya. Mengenai komentar kamu yang menanyakan pendapat saya tentang malaysia, saya merasa "bersahabat" dengan kalian semua yang ada di malaysia. Beberapa waktu yang lalu mungkin Indonesia ada "sedikit" masalah dengan malaysia, tapi biarlah itu diselesaikan secara hukum dan politik saja. Sebagai masyarakat-nya, alangkah bijaknya jika kita membantu meredam semua gejolak yang timbul akibat masalah2 tersebut. Semoga kamu mengerti bahasa saya.

sahabat kamu di Indonesia,
http://bolehngeblog.blogspot.com

CintaZulaikha said...

asrul: apa barang piza pasar malam, 1 lagi ko igt aku pandai nak wat piza, cu ko wat dulu baru aku wat..lalala~~

ezam: tak mo, tak mo..

Dangsulaeman: betul tu, saya faham maksud kamu. itulah yang saya harapkan waktu ini kerana saya fikir kita sahabat yang telah lama jadi mengapa kerana hal seperti ini kita harus bermasam muka. semoga kita baik2 selalu, insyaAllah..

hacker said...

: "hye kwn2...sempena taun baru ni hacker ad sikit adiah untuk kowang n sume pngunjung blog hacker..

CintaZulaikha said...

alamak...blog yg mana plak budak hacker nih..tak tau laa..bak blog??