Sunday, January 9, 2011

i like artis Malaysia......hihi

Walaupun aku lebih gemar dok ngadap citer omputih, disamping mengadmire pelakon-pelakonnya, aku pon tak lupa untuk meminati pelakon2 malaysia kita sendiri..

Sape kata artis malaysia tak encem, jangan pandang drg sebelah mata tau, baik buka kedua belah mata luas2, jadi mungkin korang dpt melihat keencemman drg tuh..hihi(puji melambung nampak kak ct nih..kihkih)

dulu time skolah, aku punya gilalah dgn Zachry X factor, yang paling tak leh hengat bila aku gi tampal poster Zachry tu kat fail tusyen aku, hakhakhak..punyalah jatuh cinta separuh nyawa..sampai kengkawan pon suka nak gelak-gelakkan aku. tapi aku wat dunno jer, lantaklah, fail aku, bukan fail diorang, yer tak??



Pastu bila muncul jer cerita EZORA kat TV, aku mula jatuh hati ngan Fezrul Khan, hakhakhak..Ni lagilah gila, aku siap gaduh2 ngan adik aku mengatakan yang Fezrul tu mmg kelas atasan, tip top, A punyer..mmg bestlah kalau dapat dijadikan pakwe, musti aku tak bagi org lain tgk, simpan dlm kotak kaca jer, bley gitu (psiko punya org..kahkahkah)



Kemudian muncullah pulak si Ashraf Muslim, mamat jambu yang mebuatkan aku mula jatuh hati bila dia berlakon kat dalam cerita CINTA SEMPURNA kat astro. Suka betul aku tgk dia berlakon jadi ustaz, dan yg terbaru ni bila dia belakon jadi ustaz Amirul, bertambah2 lah cinta aku kepada dia..suka bangat, suka lakonan dia, suka penampilan dia, suka dia...hehehe(perasannya akuuuuu...lalal~~)



dan yang paling tak leh hengat juga ialah Faizal Tahir...aduhhhm mendengarkan nyanyian2 dia, aku leh kemaruk waktu malam..ni mmg btol2 punya suka..tiap malam musti aku dgr lagu2 dia, kalau tak aku tak leh nak tido..sukalahhhh..muka macho, muka sgt macho..eh macam dah cakap jer tadi...arghhh pedulik, muka yang sangat macho...cayang kamu Faizal Tahir..



Lastly pada abang Fizz Fairuz...aduhai, walaupun muka dia tak lah sejambu mana, tapi dia juga bisa memanah hati ini..kenapalah cerita NUR KASIH sgt2 membawa kesan di hati aku, aku pon tak tau nak kata apa..dari mata ini tak kenal abg Fizz, akhirnya mata ini kenal juga..suka sangat..i likee...



Tapi sejauh mana pun aku dok syok kat drg, aku ttp tak akan dpt drg, yg aku dapat hanyalah angan2 sajer..mana mungkin drg nak pandang aku, lbh2 lagi aku ni mak org, hakhakhakhak...berangan sudehhh..

Apapun ayang aku jugak yang maintain, encem, penuh kasih sayang dan ia ternyata bukan mimpi sb dia milik aku sorang..tiada pelakon yg dapat mengatasi keencemmannya, dialah 'A', dialah hero malaya dan dialah bapa kpd anak aku..ayang mmg best..XOXO..



cayang ayang...lalal~~

4 comments:

Mimis said...

hoyeyy.. dalam ramai2 tu, saya suka jugak Asraf Muslim. Dia tu suka belakon jadi ustaz kan..

p/s: tak susah sgt pun deko cupcakes.. :)

Nunub's said...

hahaha saya suka kenyataan akk yang last sekali... fewiiitttt.... hahaha.. hero malaya! hero malaya woowwooo!

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

suker fezrul khan...sebab dia ala2 hindustan

hehhehehe

CintaZulaikha said...

mimis: saya pon suka...lalal~~yer ke tak susah??

nunub's: kahkahkah...yang terbaek dari ladang nih..hihi

yanie: kan, kan...lala~~