Monday, January 3, 2011

DVD baru....

Tadi masa gi KB kita orang gatal2 beli DVD baru sebab DVD lama tuh dah meragam, wat hal tak ttu pasal. Kami ni bukanlah jenis manusia yg suka sgt tgk DVD sebab laki aku selalu tader kat rumah dan aku plak asyik melayan ikha. Jadi manalah ada masa kan..


Tapi tadi buat kesekian kalinya, kami beli DVD ngan cd2 nyer sekali, kohnonnya nak tgk MAGIKA..iyer la, org kata "best weh, best", jadi nak tgk r apa yg best dan hasilnyer..sori nak kata la, sinematografi jer yg best, cerita dia biasa2 jer yer (bukan nak ngutuk tapi itu hanya pendapat)..buktinya, laki saya nak tido bila tgk, dan saya plak, dok garu kepala tak abes2..tapi apapun menarik jugaklah...


Yang penting dah ada DVD baru biarpun jenamanya jenama cap ayam, jadi kenalah jaga bebaik agar ianya baik2 selalu..



ummi yg teruja ngn DVD baru...

p/s: jenama meck jer..pernah dgr tak?? hahaha

3 comments:

Diari 929 said...

Tak de jenama pun tak pe janji leh tgk :)

Asrul "iLham" Sany said...

jenama best pun lelama rusak gak...hahahhaa

ape pun tol ar kata akak, cite magika agak kurang, aku tgk pun rasa cam ini je ending die???

baik baca majalah kuntum, lagi baekkk...

kelas akak beli dvd n menunton ngan laki... :)

CintaZulaikha said...

cik diari: tau takper...huhu

Asrul: hahhaha...keless komen en asrul..