Wednesday, January 12, 2011

nak fresh punya...tapi macam mana??

Sekarang ni aku tgh berusaha sekeras mungkin utk mengabdikan diri kepada novel misteri kami...biapun agak terlewat dr member2 aku yg dah punya buku kat pasaran, namun aku rasa aku tak mahu mengalah.

Tapi masalahnya sekarang aku semacam buta bicara dan kata. tak tahu apa yg nak ditulis, apatah lagi nak menyusun kata2 yg cantik dan baru.

Mungkin kerana otak ni dah berkarat dan ditambah pula dgn pembacaan yg dah lama ditinggalkan membuatkan aku susah untuk mengatur bab yg pertama.

Aku cuma boleh berharap agar mendapat sokongan dari En Asrul dan buku bersiri hardys boys..kalau tak, mungkin aku akan ketinggalan, ketinggalan jauh nun kebelakang..


Jadi macam mana aku nak mendapatkan sesuatu yg fresh tu..kepala dah makin buntu..



Ummi yg tak tau nak kata apa..

5 comments:

Hanny Esandra said...

teruskan usahamu wahai ct..

Asrul "iLham" Sany said...

baru baca sepintas lalu, rasa setakat ni ok je..

tapi aku akan baca lagi sepenuhnya weekend ni, sorry ya agak lambat sebab sibuk ngan famili...;)

said...

akak ni sorang penulis novel ker?

tahniah hehe

CintaZulaikha said...

cik hanny: saya akan berusaha, insyaAllah..

En Asrul: tak kisahlah en asrul, yang penting anda dah baca..

cik yanie: saya bukan penulis yang baik..tgk ajerlah ayat blog, tunggang bin langgang..dunia penulisan sudah lama ditinggalkan..

Asrul "iLham" Sany said...

wei, sorry ar sebab lambat nak update ngan ko,
otak agak serabut skunk