Saturday, January 8, 2011

harini aku dapat adik angkat baru yg kelakar...

Dah agak lama jugak aku berkawan dgn 1 budak nih, kalau tak silap budak nih budak kedah dan yg paling penting budak ni mmg hantu game. Aku bukan pernah kenal dia secara bersemuka, cuma pnh kenal dia melalui YM dan FB.

Ni semua bermula bila aku mula2 belajar main YM dulu. Masa tu adik aku yg ajar. aku yang sememangnya tader member terus gatal-gatal gi amik email dari YM adik aku dan jadikan drg member2 aku.

last2 aku pun tersangkut ngn sorang budak nih, dari gaya ayat mmg nampak cam dia seorang yang lawak wlupun kekadang lucah semacam. Apapun setelah lama mangenali aku brulah dia tau yg aku ni lagi tua dr dia dan dia pon mula menghormati aku..bagos takk..

en sufi gonjeng...

bukan senang tau nak jadi adik angkat aku..hanya manusia terpilih jer yg mampu..bley gitu..

apapun dia budak kedah yg lawak dan byk membantu aku dlm menaikkan lavel game fb ngn cepat...suka sgttt...

thanks fie, akak hargai pe yg fie buat tuk akak..walaupon kita tak pnh berjumpa tp akak ttp suka berkawan ngn fie..:)

No comments: