Saturday, January 8, 2011

aktiviti untuk minggu nih...

Aktiviti untuk minggu nih adalah sesi memerah otak mengeluarkan seberapa banyak idea untuk novel misteri remaja yang nak dihantar ke PTS (ko bley..lalalal~~)

terima kasih kepada En Asrul Ilham Sany yang mengajak aku berganding bahu mebuat novel ini, tak sangka yang diri anda amat mempercayai aku..aku kagum dgn anda (dlm kata lain ,kalau lewat antar jgn mara haahhh)

Apapun akan aku usahakan bersungguh2 agar novel kita tu tak la macam hampeh tapi up giler..bak kata nabil "A punyer~~"

Kalau rasa2 ada idea terpendam dari pembaca, sila mai komen kat sini, aku tak kisah sebab aku sgt open..tapi kena igt idea haruslah tiada unsur2 18sg dan sebagaimana yang tertakluk pada no 18 tuh yer...ini novel budak skolah jadi haruslah sopan2 belaka..




sekian blog kali ini..nak gi perah otak jap...tata..


ummi tertekan..

No comments: