Wednesday, January 5, 2011

jiwang karat loozerrss...yer ke??

Adakah aku seorang yang jiwang karat loozerrss?? oh tidak, aku jiwang biasa2 jer, tu pon masa muda2 dolu. Aku tak pandai nak jiwang, laki aku apatah lagi..kami tak dilahirkan dan diketemukan untuk jiwang2. Kami ni jenis lasak, advanture sana sini, gi genting nak moto, gi balik kampung aku naik moto, gi balik johor naik moto, dalam kata lain tak pnh r naik kenderaan lain..

Yang bestnyer pas dia bawa, aku plak yang bawa..gitulah selalu, bantu membantu bila badan dah penat bawa moto. Apa ingat tak penat ke bawa moto dari kl ke johor, johor ke kelantan..boley patah pinggang tau..jadi kami sememangnya semenjak sblom kawen dikenali sbg rocker..

Itulah perkara paling best yang berlaku sepanjang percintaan kami, drama jangan katalah, always berlaku, tapi sat2 jer sb aku tak pandai nak merajuk lama2, tu yang husband I suka tuh, kikikihh..

Aku igt lagi ada one time tuh laki aku ajak gi beli barang, aku ingatkan nak beli apa, rupanya nak beli jaket kulit BELL baik punyerr..mahal tuh, tapi yang hampehnya kami hanya pakai 2 kali jer, pastu duk berabuk dalam almari, kahkahkah..bak kata mak aku, munah jer perangai bebudak nih.

Dan yang paling bestnyer juga dia pon pernah bagi aku flowers..rose gituu..tu yg paling tak leh sangka r sebab laki aku ni bukannya pandai bab2 bunga nih..besar tuh, sampai member2 hostel naik cemburu ngn aku..bley, hakhak..itulah namanya surprise tak diduga, aku pon tak sangka dia nak buat gitu, dok bagi depn hostel plak tuh, naik merah muka aku time tu, timer kaseh cayang sb wat gitu..



Apapun kami ttp bukan jiwan2 punya org, kami ni steady, tapi romantik kena ada, kalau tak mana timbul perkataan " Ayang jom kita kahwin" dulu2, yer tak?? hahaha..

Syok bila mengenang pengalaman cinta..lebih syok bila dikenang bersama yang tersayang.



Syukur kepada Tuhan, tahun ni bulan 7 insyaAllah masuk 4 tahun perkahwinan kami. Thanks to Allah..

6 comments:

said...

chantek nyer gambar kawen

ni yg rasa tak sabar nak cakpong2

ehheheh

(^^,)

Nunub's said...

saya sukakannyaaa...!!!

CintaZulaikha said...

yanie: sy pon tak sabor2 nk tgk pic cakpong2 cik yanie..hihi

nunub's: sy pun sukaaaaa...

Asrul "iLham" Sany said...

wah, kelas akak pakai baju kawen kannn...

said...

insyaAllah ....

hehehhe...skang ni kelam kabut sket nak uruskan hal2 sebelum cakpong2 kekkeke

(^^,)

CintaZulaikha said...

asrul: mustilah, nama pon blog akak..hahaha

yanie: aminnn...saya tunggu k..