Tuesday, January 18, 2011

Timer kaseh cik hanny esandra...kerana awak, malam2ku begitu gempaks sekali..

Segelintir orang tahu yg laki aku keja tak kira masa, kekadang 12 jam, kekadang office hour dan kekadang plak 24 hour. tu bermakna yg aku akan tinggal sendiri kat umah ditemani ikha yg tido seawal jam 10pm.

Jadi apa yg aku nak buat selepas ikha tido..ya itulah persoalannya. hanya masa ini sajalah masa yang paling sunyi dan relax wat aku. aku leh santai2 smbil main game, on9 FB dan jugak YM.

Tapi cuba korang pikir, sapa ajerlah yg nak YM ngn aku malam2 buta gini..yang pasti sumer mem aku bekerja, jadi da ttu2 mereka2 akan tido awal. Jadi aku pon mulalah mencari mangsa yg turut leh berjaga cam aku, yang leh jadi kacang antu sesama dan akhirnya aku ketemu..hahaha..tak lain tak bukan cik hanny esandra, penulis paling cun abad ini.

Memandangkan dia seorang penulis dan juga seorang gangsta yg rock (wa caya sama luuu babe) aku amat suka ngaco dia di waktu mlm. ajak main YM, ajak main game, tapi yg paling penting YM r..sb dia ni senang nak diajak borak.

Ada sajer citer yg kami akan bualkan, dari hal cintan cintun sampailah ke hal2 peribadi yg korg mungkin tak mo tau..kihkih.

Tak pernah pulak aku sangka yg aku akan serapat ini dgn dia, melalui YM plak tuh, sedangkan kami tidak sering berjumpa. Dia junior aku di kolej dulu, gila2 orangnya malahan badannya kecik jer. Suka makan, suka katak, apa lagi yg dia suka..haa! dia paling suka menulis..menulis novel.(promote npk..hehe)

Apapun life di waktu malam akan gelap tanpa dia..sebab aku sedar yg aku sendiri di rumah, suami bekerja dan tiada tpt untuk aku berbual. Hanya dgn Cik Hanny lah tpt aku berkongsi cerita.

Thanks Cik Hanny Esandra, anda sgt baik dgn saya..persahabatan kita ini akan saya kenang sampai bebila..

Rajin2 gi lah blog Cik hanny..nak bg URL pon da lupa. Kat c2 byk sgt novel dia yg leh korang tgk...huhu

cik hanny esandra, ikha dan aku yg kiut miut lagi jelita..  



gud nite everyone..tetiba kan...

3 comments:

Hanny Esandra said...

uuuuuu.. terharunyaaa.. sob.. sob..

Asrul "iLham" Sany said...

baguslah ko ada 'peneman'...

CintaZulaikha said...

cik hanny: sy pon...huhu

en asrul: uit, ayat cam seremm jer..