Monday, January 24, 2011

sakit kepala den...hadoiiiiiii

Arini iaitu tadi, kepala terasa sangat berdenyut2, rasanya dah lama gak kepala aku tak camni..arini la baru kepala ni gatal2 nak sakit.

Tapi yg peliknya kepala ni sakit belah kiri jer, belah kanan langsung tak rasa apa, seolah2 cam kepala bahagian kanan ni saja nak gelak2kan kpala blah kiri (merepek2 la pulokks)

Btol kengkawan, lepas telan je panadol, aku minta laki aku tolong urutkan. Nasib baik laki aku tak koje arini, kalau koje, alamatnya terpaksalah aku mintak tolong ikha..bley gitu, hihi..

Nak gelak pon terasa plastik jer bila laki aku dok buat lawak time tgh tgk citer bujang sepah lalalitamplom...apapun nak kasi sedap ati, aku senyum jer (senyum ada maknan ya...huhu)

Apakah puncanya sakit kpala nih, nak kata tak makan dan menyebabkan masuk angin, rasanya tgh hari tadi aku da makan, malam ni tadi pon aku sempat lagi sebat yong tau fu ngn bega abg medan..ha tak banyak tuh. Bagi manusia sekurus aku, rasanya makanan tu dah berlebey2 da.

Tapi kpala ttp sakit. Mungkin ini dugaan Tuhan, jadi redho jer la..

tgk pon da rasa cam lapaq...



Alkisah dari hal tadi, rasanya malam ni aku nak tidoq awal sket, nak kasi rehat ini kpala..tak mo da berjaga spi kul 4, tobat aku tobat...huhu..

3 comments:

Imran nyambek said...

lapar pulak.aargh

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

migrain ker?
semoga cepat sembuh yer

CintaZulaikha said...

en imran: tu la psl kan, lapor tak bertempat nih..kihkih

cik yanie: ntah, dulu ada org kata g2, tapi saya tak lak rasa g2..timer kaseh yer..