Tuesday, October 30, 2012

Wordless ....

Assalamualikum u olss




orang ni ada latihan LARI LASAK minggu ni
sian, mgu depan pertandingan lari lasak akan dibuat di kuantan
kut2, larat tak orang nih buat larian dlm seminggu tuh
da la pertandingan tu dibuat hanya waktu malam...

caiyok2 ayang....

24 comments:

Anum said...

good luck

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Insyaallah boleh..klu ATM ni mesti boleh punya kuang3 :p

imie fatiema™ said...

puan ct kenalah temankan cik abang berlari malam..ngeeee.. bagi support..gudluck =)

hainom OKje said...

Tentera ke CZ?

CintaZulaikha said...

Anum: akan saya sampaikan..hehe

CintaZulaikha said...

wanie: yeayyy...betol2...tp akhirnya, kita yg akan jd tukang urut malam2. suka2...huhuhu

CintaZulaikha said...

imei: guane nak teman kalau latihannya dah malam..hohhhoho~

CintaZulaikha said...

Okje: ha a, tentera yg berbadan kecik, kikiki

faraherda.razalan said...

Lari lasak? Askar eh? Heeee~

Deq's Qienz said...

Gud luck ya..

CintaZulaikha said...

faraherda: iyer, en hasben adalah en askar...hohhoo

Karukord Jagau's said...

Semoga berjaya :)

iyan shazlind said...

teman la dia praktis belari mlm2 & klau wifey jd pompom girl kt tepi sokong mestisi hubby menang ..heheh

Cik Siti said...

lau tengk dari raut wajah nya itu cam larat jer, senyum smpai kt telinga dah..:P

Cik Siti said...

satu lg: sy penah wt latihan lasak2 nih..tmbh2 jln lasak...so ape yg penting jaga makan minumnya...bg die minum air suam 1 liter, lau xleh 1 liter, 2 liter laa...:P sebelum tidur tau...esk pg badan akn jd ringan...tips ni masa msuk training dlu...

CintaZulaikha said...

iyan: nak teman guanenya iyan...dia traning ngn puak2 dia, kita nih mana boley ikot.

CintaZulaikha said...

cik siti: ohhhhh, camtu ke. ok2, akan bg tau en hasben..

Jna marcello said...

larian lasak tu mcmne manakah??

CintaZulaikha said...

jna: lari jek dik, tp lari waktu malm...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah khamis jenguk akak n ikha :)

Namee Roslan said...

wah...akak join sekali lah baru cik abang semangat lebih ! hehe

sHi Ma said...

Chaiyok chaiyok

sHi Ma said...

Chaiyok chaiyok

shameel Iskandar said...

Army mmg lasak dan takde mslh kalau sekdar lari2.