Thursday, October 4, 2012

macam ni lah hari2....sabor jelah hati~

Assalamualaikum u olss

barulah aku tahu kenapa encik Kamil Kahar cakap
masa kecik dulu dia ada bilik mainan...penuh ngn mainan saja
toksah dah nak kemas2


ni baru sikit, ada sebeban lagi aku dah sorokkan...fuhhh..kalau kuar semua, mau terduduk mengemas...

11 comments:

Anum said...

hahah
memang perlukan kesabaran kan

Suraya Baharun said...

lebih kurang la ngan zahraa...pandai sepah je, bila suh kemas macam2 alasan...

Deq's Qienz said...

Sabo je gan karenah ank2..kdg2 nk bebai jugak kan..hikhik

imie fatiema™ said...

HUHU samolah kita tu baru ikha sorang,bayangkan ai pun dah dua anak..takleh story dah.. kalau tengah time stress tu saya sorok sampai seminggu..kehkeh

Kazman / Sue said...

haaa3x... biasa laaa... anak sedang membesar kan... tu yg selalunya kelam kabut kalau parent nak datang mengejut...

dear yayah said...

lps ni kena wat bilik mainan gak la.. pastuh jd bilik pling bersepah dlm rumah.. ha ha

kak siti said...

saya xda baby lagi...:P

CintaZulaikha said...

uit, cik yayah. takleh ada niat g2. nti kut org dtg, bikin malu jek..huhu

Arina Shamsul said...

Hahahaha..sama je dear,kalau saya,malam kalau anak dah tido baru kemas sekali..hehehe.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani selalu biar jer besepah malam bru kemas tp esok tu jd lain pulak...lotih den haha

TiranaAduka said...

standart la tu..bebudak la katakan..relexs...