Wednesday, October 10, 2012

Picasso kecil ummi...

Assalamualaikum u olss

sebenarnya, bagos jugak jd ummi sepenuh masa nih
sebab kita leh jadik cikgu tetap buat anak2 kita
jadikan rumah sbg homeschool
dulu tak pnh terpikir, sb tu aku dan ikha sama2 bosan
akhirnya setelah mendapat idea dan galakkan dari kawan2 yg pernah buat homeschool
aku jadi seronok plak
tak terbuang masa camtu jek
ada jek aktiviti2 yg boleh dibuat
cth cam mewarna...besttttt....

mana tahu pasni ikha leh ganti picasso plak, ekkekkekke

tepek2 tangan...

tepek bg penuh 1 kertas lukisan..

tak abes tepek lagi...

dan hasilnya....hehhhe

taraaaaaaaa~~ lallala. "tulisan tuh ummi yg tolong tulis"kata ikha, kehkeh

my little picasso...love u so much...wewittttttttt...

13 comments:

Anum said...

tomei2

hainom OKje said...

Bila dah buat aktiviti2 cam ni....boleh masuk blogkan Cintazulaikha...he..he..

CintaZulaikha mmg fulltime housewife eh?

s h a said...

wahh...comelnye.warna warni boleh ransang minda kanak2...comey ikha... :)

CintaZulaikha said...

Okje: iyer, saya mmg full time house wife...hehhehe.

CintaZulaikha said...

sha: itulah tujuannya..hehhe

Suraya Baharun said...

bagus, sambil mengajar bleh mengeratkan lagi hubungan ibu & anak...:)

abiwan said...

comel handprint .. hehe,, kene frame ni kak .. buat kenangan..

CintaZulaikha said...

suraya: itulah tujuannya...

CintaZulaikha said...

abiwan: kan, rasa can nak framekan jek..

Deq's Qienz said...

Wahh umi dah jd cikgu.ikha xpyh g skul la..hihii..opsss tp nih cgu seni ja kot..hahaa

imie fatiema™ said...

love u tooo hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bagus buat xtvt mcm ni dgn anak...pendedahan awal hehe

Izan Ishak said...

baguslah buat aktvt camni~ jgn lupa simpan elok2 buat kenangan ikha bila besar nnti~