Wednesday, October 24, 2012

Thanks Mama Qhayra

Assalamualaikum u olss

hee, smalam dpt surat
tgk pon dah macam tahu yg surat tu dtg dari sesorang yg aku kenal
sb aku goncang2, cam ada sesuatu kat dlm dia
aku pk tu bukanlah surat
bila bukak jek, hee...ada keychain ngn sepit rambut
tahu suda yg ianya diberi oleh blogger  mama Qharya

seb baik masa dpt tu, ikha dah bangun tidor
jd leh la try sepit rambut dy
terima kasih pada mama Qhayra
sb berikan cenderahati tuh buat kami...thanks dear


see, comey tak cik bedah pakai klip rambut tuu...

aleh, terpandang kamera plak...

tgk, siap online babytv lagik....

hee...pe pon, sepit itu sungguh comel...

18 comments:

Anum said...

selamat hari raya korban

hainom OKje said...

Cantiknya Ikha pakai sepit tu.... tuning...he...he..

Deq's Qienz said...

sama². aloloo cumeiinya ikha..rambut dia senang nk lekat kan..kalo qhayra slalu jatuh je bila pakai,..rambut qhayra licin.hukhuk slmt hr raya :)

faraherda.razalan said...

Tu dia....yg penting, baby tv mst ade!!! Heee~

izan mama mia said...

salam aidiladhar...yea..kita dpt benda yg sama dr org yg sama...hiihi

Cik Yatt said...

comel :)

Jna marcello said...

alaa kiutttttttttttttttt!!
^^selamat hari raya aidil adha ^^

amranaiman said...

muka sbjik mak die.. selamat hari raya :)

CintaZulaikha said...

anum: salam aidiladha anum :)

CintaZulaikha said...

okje: tq auntie hainom...hikss..

CintaZulaikha said...

deq's: ya ka, ikha nih apa pon boley letak, tp yg menjadi probnya, dy takleh nak pakai lelama, sb dy tak biasa.

CintaZulaikha said...

faraherda: ya btolll...tu kewajipan dlm hari2 ikha, huhu

CintaZulaikha said...

izan: eh, sama....hehhehhe

CintaZulaikha said...

jna: thanks Na..:)

CintaZulaikha said...

amran: tu namanya 1 acuan, hehhehhe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amboi ikha comel jer ngan sepit rambut tu hehehe

CintaZulaikha said...

saya mmg comey...hikss

anitadiana said...

comel aje sepit tu kat ikha..anak kak ita abis di buangnya..tak suka pakai apa pun kejap aje ...lepas tu buangnya lah...