Wednesday, October 3, 2012

geli2 bila pijak lantai...huhu

Assalamualaikum u olss

bangun jek pagi terus termenung, tak tahu nak buat apa
seb baik teringat yg lantai umah nih dah licin semacam
bukan licin sebab banyak sgt mop
tp licin sb apa ntah, aku pon tak tahu
rasa geli2 jek bila pijak
dah macam ada org sapu majerin plak kat ats dia
jd, apa lagi...projek le beb
amik sabun lantai, mop, baldi.....setel....sudah suci bersih berseri seperti biasa~

sambung tgk kartun semula sambil breakfast biskut ngn milo, ahaiii~~ ngalahkan org bujang...

ps: tader ceta sebenarnya, sabor pada yg membaca..hehhe

10 comments:

Anum said...

projek bersihkan lantai ek

CintaZulaikha said...

ha a anum, hahhahhha...dah bau lavender dah, hehhhe

Suraya Baharun said...

rajin nye...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ya kak saya tgh sabar membaca ni haha

aiNa yaZiD said...

okay blh imagine mcm mana klu ada majerin atas lantai... Rasa puas kan bila dpt mop lantai kasi licin.. terasa bersih. =)

CintaZulaikha said...

yup, betoi cik aina

hainom OKje said...

Kadang tu best jugak lantai licin...boleh exercise!!! he..

jeBateja said...

kak....kat rumah saya ada lantai licin jugak......buleh tak...errrr...errr....tak pe lah......ahakz

Deq's Qienz said...

2 3 kali ulang baca..xrapa nk phm sis ckp apa..hahaas..nseb still bley sabaq lgik.hihii

TiranaAduka said...

kang jatuh licin sgt ekeke(gurau je sis)