Tuesday, October 2, 2012

ko main counter strike la pulaksss~~

Assalamualaikum u olss

huuhhh, semenjak jiran sebelah dah pindah umah
aku mmg dah tak boley nak sidai baju kat ampai umah nih
musti korang pelik ngapa aku cakap camni
huuhhh (lagi) ...ni semua gara2 burung~ 
mmg tader sivik punya hewan...huhuhu
ada ke patut depa main counter strike kat bumbung
memanglah umah aku ni duk tingkat 2
tp yg ats2 agi nih tader org tinggal
jd, mmg baju2 akulah jd mangsa
rasa malas dah nak sidai2 baju kat luar tuh
asyik kena attack jek...berbulu plak rasa!!
alamatnya, sidai kat dlm umah jek, 
dan proses nak mengering tuh dah mengambil masa..sabor je lah ati~

dulu jiran sblah yg salu kena
skrg nih dah bertukar mangsa plak
aku plak yg jd terkena
terjadi plak sebaik saja jiran sblah tu pindah..
aku rasalah,burung2 nih mmg suka berak atas baju laahh..
tensen plak rasa...hummm



7 comments:

Anum said...

lex2 jgn tensen ok

Deq's Qienz said...

Lorrr siannya sabo yerr..hewan mmg xder akal..hikhik

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ala mesti tensen kan....

Suraya Baharun said...

sama la..kita senasib..su pun jenuh hari1 kene sapu balkoni kerana dek burung nye taik...hehehehehe...sabar je la..

Asrul "iLham" Sany said...

ceh, aku tertipooo dengan tajuk entri ko ~

imie fatiema™ said...

alolo kesiannya,kalau camtu kena basuh 2nd round la kan.. kasi lastik je burung2 tu ekeke

CintaZulaikha said...

asrul: ko ingat apa nyahh..hahhah