Monday, October 8, 2012

studi ABC....

Assalamualaikum u olss

sangat payah tau nak buat anak kecil duk melekat depan buku
kekadang rasa macam kita nih tak pandai mengajar pulak
ada org kata budak lebih suka belajar dari budak
sb depa tak brapa nak paham org tua ngajar
macam tu jugaklah ikha
sampaikan, kalau nak ngajar ABC pun, aku kena latih vokal dulu
mana taknya, kena nyanyi lagu ABC, barulah dia nak ikut
kalau tak, tader thrill kata ikha (aku rasalah dia fikir gitu, huhuhu)

jom tgk, ikha studi ABC
berpeluh gaklah ngajar...huhuh

tulis


baca


senyum, hehhehhe
inilah dia, budak kecik yg baru nak kenal ABC tuh
harap2, ilmu yg aku curahkan sampailah ke otak dia
aminnnnnn...

10 comments:

Hnahdy said...

kena buat permaian berkaitan ABC baru seronok. xpun cari kay youtube lagu abc

Namee Roslan said...

comelnya ikha !! :D hehe.takpe, tu dah nampak macam minat dah tu ! hehe. beli kan dia buku banyak cartoon ! :)

jaakechik said...

wahh bgus la kecik gini dah mula blaja. xde ler lambat sgt nak fhm kan?

CintaZulaikha said...

Hnahdy: salu jugak buka u tube. ye lah kalau nak kita je nyanyi, ilang vokal..kekkeke

CintaZulaikha said...

namee: yes mam, kekkeke. akan beli buku cartoon banyak2.

CintaZulaikha said...

jaakechik: harap2lah dik..

Jna marcello said...

alaaaaa tp dye rajin jugakk!! cop cop rambut anak akak cantik ;))

CintaZulaikha said...

cantik belah mna tu dikk..sabor je laaa...huhuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nak ajar anak ni kena ajar yg boleh tarik perhatian dorang kan

Izan Ishak said...

lama2 nanti mesti ikha terer abc ni.