Monday, October 8, 2012

baby baru....

Assalamualaikum u olss

hati nih rasa seronok gila terbabas sgt bila dgr kawan2 karib dah beranak pinak
mana taknya..aku kawen awal, dpt anak pon awal
member2 plak blom kawen2 agi, jd sian ikha tader member
jd bila depa dah kawen, dah beranak pinak
aku plak jd nak terlompat, seronok gilerr
sb aku pikir, ikha dah ada geng dah bila ada reunion nti
dan depa pon dok pikir cam aku jugak...hehhehe

ni lah antara anak2 member aku yg paling aku rapat sampai arini..
ada yg baru lahir, ada jugak yg da agak lama lahir..
kiut2 lorrr...

baby fi...comeyyyy..anak member skolah aku yg tersayang nih..puan adibah anum
baby marissa...ni lagilahhh..adududhhh..nak gigit jek rasa..
anak mem kolej aku, puan noraini
baby raoul...huhuhu..anak nippon maliii.. buat muka bajet nak kena ggit jugak kan..hahha
ni plak anak junior kolej aku..tp tua sket dr aku bai..kak raisya namanya..hehhe

baby adiff...huhuhu, beso nya mata kamu, lallallala..ni pon anak junior aku puan jiha..
baby bunga...manisss gitu....nama dia bunga diandra hokeyyy..terkagum aku sat ngn nama beliau.
ni plak anak mem kolej aku, puan nazmin aka ayong..hehhhe
baby helena...huhuhu..kiutnya kamuuuuu~~kiss sket...
ni anak mem skolah nih, puan farahanie
baby damia...alolololo...tembamnya kamu...ni plak anak member skolah yg disayangi jugak.
puan shamshida
baby Aisy...tgk2, gigit jari lagi..hehhhe. ni baby mem skolah tadika yg disyangi juga.
puan bazilah....lama dol aku bermember dgn dia, spi leni wehh..
baby adam...hohhoh.anak cekgu nih, tgk siap pakai tie agie, hehhe.
ni pon anak mem kolej aku, puan najwa

rasanya yg ni je kut, yg aku teringatlah
semuanya bajet comeyyy (mmg comey pon, lallallla)
ada rasa nak gigit muka depa sorg2 tak...tipuulahhh kalau cakap taderr yer dak..kekekke

apapon, aku sgt2 mengucapkan tahniah pada depa semua
mana yg lahir normal, mana yg lahir bedah
masing2 dah berusaha melahirkan seorang insan yg dipinjamkan Allah kpd kita
jadi, haruslah kita nih menjaga pinjaman ini sebaik-baiknya
mendidik mereka sebaik2nya. InsyaAllah menjadi manusia yang berguna..InsyaAllah..



23 comments:

Anum said...

tomei2

shameel Iskandar said...

Anak anugerah dari Allah yang amat bernilai buat ibu-bapa. Ia bukan sekadar anugerah tapi ia juga satu amanah.

cantik nama anak member zulaikha yg bernama bunga diandra tu. Wah mcm bunga citra lestari plak.

Namee Roslan said...

comelnya kak baby baby tu !! teringin pulak nak satu. hehe :D

Jna marcello said...
This comment has been removed by the author.
Jna marcello said...

alaaa cuteee nyeeeeeeeeeeee!!!!

abiwan said...

comel ..

CintaZulaikha said...

semuanya mmg comey..rindu nak beranak lagi, hihi

s h a said...

ya Allah...comelnye baby-baby kt atas ni...sy suke baby...suke bau baby yang besh :)

hainom OKje said...

Hish asyik kumpul baby orang je.... buat le baby sendiri...he...he... biar diarong pakat geget pulak hheee

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ramainyer babay..tomey2 pulak tu..rindu nk bau baby ni eheeee

Suraya Baharun said...

chumil nye...geram..

imie fatiema™ said...

Inilah calon2 khalifah di masa depan..comel lote sumenya. Mengingatkan kita besar tanggungjawab nak jadi ibu bapa menggalas tugas mendidik mereka ni jadi soleh solehah..

Ym.Bundle said...

baby bundle jr. coming soon....haha..

CintaZulaikha said...

sha: sgt comey kan sha...huhuh. akak pon suka sgt bau baby, winduuu ngn bau baby nih..

CintaZulaikha said...

okje: uikss, hehhhe. tgh berusaha gegeh nih..sabor yer..

CintaZulaikha said...

imie: betul tuh...harap2 begitulah hendaknya.

CintaZulaikha said...

ym: tak sabar nak tgu ym bundle junior..hehhhe

hainom OKje said...

Cintazulaikha betul ke nak resepi..ikan tah pape tu....he..he..

1) ikan seekor
2) bwg putih bwg merah, halia, cili kering, sos tiram, tomato dan cili sos,garam, gula secukup rasa, serai sebatang (potong slice)
3) tumis kesemuanya....bagi betul masak baru masuk ikan campur air nak bagi ikan masak (kalau malas nak goreng...he..he..)
4)hidang...... bawang potong dan daun bawang sebagai hiasan

Tu aje...alah...CintaZulaika mesti selalu masak benda ni...

awEEN said...

comeynyeee...gerammm.. hehee

iyan shazlind said...

comel2 belaka...:)

CintaZulaikha said...

okje: ikan siakap masak sweet sour pernahlah masak..tp kalau boley nak masak simple2 jek..hihih

hainom OKje said...

yelah kan ...OKje pun malas nak beria masak ni...tulah pasal...ikan pun tak goreng dulu...lebur je sekali....malas nak buat keje 2 x

Izan Ishak said...

teruja tgk semua baby2 ni comel2 belaka!

yup... anak adalah terindah dlm hidup pasangan suami isteri kan~