Wednesday, October 17, 2012

ikha dan yaya....lalala~

Assalamualaikum u olss

tadi singgah petronas nak masuk minyak 
nampak plak si yaya
apa lagi, mmg belilah kan, nak2 plak si ikha suka ceta boboiboy
patutnya ada boboiboy angin ngan yaya
tapi dah tentu2 la boboiboy tu abes dulu kan...watak utama kut..

rm 19.90 habes begitu saja, hahha..tp serius, yaya ni besor wehh.
puas hati lah beli, huhu

ikha dan yaya...suka le tuuu~~

selamat dibuka dari bungkusan...huhu

action figure boboiboy nih hanya dijual di mesra petronas jak
apa lagi, jom ngumpul, hehhhhe

11 comments:

Hanny Esandra said...

sian anak ko mangsa jadi model..hahah..

Anum said...

tomeinya ek..hehe

CintaZulaikha said...

hanny: dia mmg salu jadi mangsa aku, hahhaha

Suraya Baharun said...

comel pulak yaya tu...sama je cam ikha...pun comel jugak...:)

Nn said...

tringin plk nk membeli. tq sbb bgtau ye lokasi pembelian ye.

hainom OKje said...

Ika tak suka patung barbie atau yang lebih kurang barbie ke CZ.....maklum le budak pompuan kan.... anak OKje sesangat suka!

hainom OKje said...

Ika tak suka patung barbie atau yang lebih kurang barbie ke CZ.....maklum le budak pompuan kan.... anak OKje sesangat suka!

CintaZulaikha said...

suraya: ikha mmg selalu comel..hehhe

CintaZulaikha said...

Ok je: ikha tak brapa minat patung barbie.hancus kalau dpt ke tangan dia.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

happy la ikha dpt yaya...beso gak kn yaya tu hikhik

shedameor said...

model tecik. haha