Sunday, June 19, 2011

rajin sgt ke aku nih????

Assalamualaikum u olsss
da makan nasi lemak
rasa nak uwekkk plak...nak demam kot badan nih
mana taknya, nak kena edit buku kreatif
kita nih da lah otak alaf 21
terpaksa plak edit buku jns dewan sastera
hamikkk koo~~
tergaru-garu kpala skrg...

tp bukn hal tu yg aku nak stori kat cni
aku cuma nak cakap yang
rajin sgt ke aku nih??
asl singgah blog org musti nak komen
skrg nih mals betoi nak tgl jejak kat shoumix org lain
tak tau pesal
mungkin sb kekangan (betoi ka eja) keje kot
jd sume jd tergesa2
ayat nak komen pon jd lebih singkat dan padat...huhu
tp tuk meninggalkan komen, mmg akan aku buat
sb aku rasa itu perkara wajib

tapi mlm ni, aku buat pilihan
nak komen mana yg patot ja
yg dlm bloglist seharusnya aku komen
tp yg dlm dashboard
mungkin tak ku komen mlm nih
sb aku sgt gila2 remaja skrg
ni pon masih gatai nak tglkan entri
sadissssss sguh...

cam aku ja...uishhh

ok lah, takmo ckp panjang
cuma nak cakap selamat ari abah
ps: walaupon abah sudah bahagia di alam sana~~humm

papai.......

11 comments:

Afufu said...

Ish2. Busy betul. Hihi. Btw, eja kekangan (:

CintaZulaikha said...

timer kaseh..mula tadi mmg tulis cenggitu, pastu da betul balik da...akak sgt tensen..ejan pon da byk cam hayam...huhu

cucu umie said...

heheh..akak memang rajin sgt..kalo dekat entry ayie tu memang name akak jer keluar..hoho btw, selamt menjalankan kerja yer akak...

Bro ahmad said...

salam,
selamat hari bapa...senasib la kita
pandangan pribadi...lagi banyak komen lagi bagus..banyak tinggal jejak..tapi nak kena rajin
banyak kerja lain lagi nak buatkan?

shafmechy said...

tengok macam rajin je..hehe

Asrul "iLham" Sany said...

ko memang pemalas kannn...kahkahkah...

p/s : cian kat dak dalam komik tu, aku yg tak jadik bapak lagi pun slalu baca buku kat 'anak2' aku

;-)p

Atie iskandar said...

akk da mcm perdane menteri da.. hhehe.. btw al-fatihah untuk abah akk.. smoga rohnye dicucuri rahmat.. =)

sHi Ma said...

ummi ikha mmg rajin, rajin update blog, suka suka :)

amranaiman said...

buat kje rajin2.. hehe :D

iyan shazlind said...

sapa kata ummi ikha tak rajin?..rajin woo :)

halila Ibrahim said...

rajin la.. tapi kalau makan nasi lemak mmg boleh menjadikan badan rasa malas...