Monday, June 27, 2011

alhamdulillah..spi jugak kami di jerteh..

Assalamulaikum sumer
pepagi ari yg ceria nih
nak bg tau sat
yang aku dan fami dah sampai di jerteh ngn selamat
sbnrnya da 2 ari da aku sampai
baru arini ada kesempatan nak menaip entri
mana taknya
rumah yang ditinggalkan ngn cantik aritu
akhirnya jadi tongkang pecah
wat the....

ni sumer gara2 cik ti dan kengkawan
sawang lagi tak hengat2
bau jgn cakap r, macam berpahap
maklumlah dah sebulan lebey ditingglkan
cu bayang klu aku tinggalkan setahun
walawehhhh...nak jejak umah pon aku rasa takot

apapon sumer dah settle
dah kemas
dah membasuh
tinggal nak mop lantai ja lagi

hummm..penat sehhh~~

pasni nak tekun pada keje plak
rasanya dah agak lama bertangguh nih
mana taknya, sakit kpala otak..bosan lagi..
bilalah aku nak dapat keje yg betoi2 nih..humm~~

ps: nak ajak suami dan anak gi karnival permainan lah...huhuhu

5 comments:

Anum said...

amin

cucu umie said...

cept2lah selesaikan tugas tu yer kak.. hehe jgn tangguh2 plak..incya-Allah akan selesainyer

Hanny Esandra said...

ishhh.. cik ti ni mmg saje je menguji kesabaran ko ekh..

amranaiman said...

semakin tensen tu hehe... bz .. blog dah kurang update adeh..:P

einz miszmessy said...

sabo kak...lau pnt rht lu k...tc auw...heeee....t akak skt sape susah???huhu...isk jgn la....