Monday, June 6, 2011

nasiku hangit sekali....huhuhuhu~~

Assalamualaikum u olss
gilalah...asyik mengadap lappy
terlupa plak nasi kat ats dapur
tak pasai2 hangit...ciss
sapa salah??
akulah, sb dok ngadap lappy nih ja
spi terlupa tgh tanak nasi



nak ikotkan, kat umah ni ada dua rice cooker
tp dua2 pon tak guna
tu sb mak suka nasi yg dimasak ats dapur
bukn guna eletrik..
almaklumlah, selera org ni lain2 kan...

abeslahhhh...balik mak nti
musti aku kena bahan...
naseb2....

11 comments:

pena rozie said...

Tu la.....

Asrul "iLham" Sany said...

hish hish hish...akak ni...

tu le, layan fesbuk sgt...

sHi Ma said...

hahaha, gelak kan ummi ikha.. tulah FB n Blog je yek.. kihkihkih...

CintaZulaikha said...

sampai ati.....uwaaaaaaaaaaaaaaa

nelly said...

haha .lain kal hati2 kak ...
:)

tapi , nelly selalu gak kena ..haha

EedaFizZ said...

bkn slalu dpt hirup aroma nasik hangit kt umah..hehehe

budakkampung39 said...

hahahha adoi2....abeslah...baru nak singgah umah akak,tak jadilah..nanti nasinye hangit keh3....adoi2....

rajen bace?singgah sini...
cara nak cepat kawen
cikgu kurang ajar?
lelaki sebenarnya tak suke payudara besar

deqlis said...

oo gitu..?
akak pun masak nasi atas dapur jerkk..sebab nak makan tuk 2 org jer..

klu rice cooker akak mmg ada 2 bijik tapi besau2x semuanya macam nak makan 8 org..hehe..

klu tak nak hangit, bukak api kecikkkkkkkkkkkk sekali.. dalam 20 minit masak kunci jam supaya tak terleka.. hehe (akak pun Nak menang tiket wayang dan headset? jom join contest ini.
dan nak menang sesuatu? jom teka percutian saya.
NAK MENANG IPAD2? KLIK SINIdok dpn pc gak)

Mamachia said...

heheheeee..mak marahlah ni..x pasal2 anti mak suruh makan nasi hangit.

Sekamar Rindu said...

salam...

hahahahhahaa....:)))
sabarlah..kak ooi..:)

amranaiman said...

ish2 isteri org nih.. msk nasi pon kantoi :P