Wednesday, June 29, 2011

aku sgt terlupa~~bored

Assalamulaikum u olss
arini, bangun ja pagi. tros aku terpikir
napa jam tepon aku tak bunyi??
halamek, terlupa la pulak yg jam tu dah out
dah tader bateri
geram plak rasa, mana taknya, dah 2 ari aku tunggu charger tepon
yg tak sampai2 dr KL
ni sumer2 gara2 terlupa..aishh~~

nampak gaya, mmg terlewatlah aku nak solat subuh
naseb baik sempat~~lallala


ps: 1 lagi ari yg membosankan, ada sapa2 nak belanja makan kepok losong??

8 comments:

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

tak mao bosan-bosan..BW lah best..hehe..kopok losong jao sgt lah nk pi GANU tu ha :P

hidayah zawawi said...

akak belanje dayah kopok losong..da lame xmkn..hahaha

Anum said...

hehhehehhehe

Asrul "iLham" Sany said...

jummm...

aku nak alek klate ni...

Asrul "iLham" Sany said...
This comment has been removed by the author.
adan said...

akak nak beli ar bateri baru..
cara2 nak menghilangkan bosan,apa kata akak dengar muzik.. bawa ikha kuar shopping ke..

abglan said...

makan kopok losong byk sangat nie, tue dah jadi pelupa hu hu

amranaiman said...

kami perlukan entry2 berkualiti dari puan ,,.. dh kurang mnulis tu :P