Wednesday, June 22, 2011

gumbira sungguh ati ini~~~lallallala

Assalamualaikum u olss
hiks~~alhamdulillah
dah hampir sebulan lebey rasanya aku hidup nomad di rumah orang
dan ari ahad ini, aku akan pulang ke rumahku syurgaku
rasa gumbira tak terkira rasanya
almaklumlah, tiada yg lebey baik dan seronok dari pulang ke rumah sendiri, kan..kan??
setuju tak cakap aku?
klu setuju, angkt kening mcm aku...uisshhh..merepek suda..

kalau bukan kerana kursus suami aku
rasanya, tunggu raya kot baru aku balik umah mak bapak ni
tp dah ada kesempatan waktu
syukur, dpt jugak nenek dan datuk putri ikha
melepaskan rindu pada cucu depa yg sorg nih..

dan aku pulak, dptlah berjimba wamba di Kl dan johor
dgn mendapat restu suami tercinta
thanks sayang, ayang mmg 'the best'

apapon, dlm 3-4 ari lagi nih
aku akan mengucapkan salam adios pada bumi KL
dan pulang ke jerteh
pasni, da ttu2, banyak perkara yg akan dikerjakan
kemas umah
basuh baju
carik keje ttp...opsss...
ya betoi tuh, terasa teringin pulak nak berkerja
walaupon aku da ada kerja mengedit nih..
tak taulah knapa???
mungkin sb aku bosan kot duk kat umah...hummm...ntahlah

apapon, sgt hepi nak pulang ke rumah...
perasaan suda berbunga2...

jerteh, nantikan kepulangan daku...yehaaaaaaaaaa~~

inilah wajah aku yg sdg berbunga2....kihkih..perasan~~

10 comments:

sHi Ma said...

seronok lah nk pulang ke rumah sendiri.. selamat kembali ke Jerteh Ummi Ikha n Family...

Asrul "iLham" Sany said...

ko dh nak blah dari key el,

mencik noks...

fadh said...

kak zulaikha letak bunga kt tepi telinga bru nmpak berbunga2 sket .. hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

salam singgah..

memula tgk gambar profile ingat anak dara..rupanya dah kawen..nampak mudalah..

iyan shazlind said...

yes i can see the flowers around ur face...mekar berbunga tu muka :)

einz miszmessy said...

*wink* angkat kening sama ^_^

Atie iskandar said...

betol2 suke akk nie.. nak ikot! haha

cucu umie said...

hehe..akak dtng johor xbgthu ayie pon kan..lala btw selmat plng ker trenggu yer..semoga slmat sampai

CintaZulaikha said...

cik shi ma: timer kaseh...mmg tgh seronok pon..

agie: aku pon menci kat ko...tetiba noks..

fadh: uishh, malu le nak letk bunga2..

cik betty: sy suda tua cik betty..tak tau yg mana npk muda...huhu

iyan: ya ka..hiks

einz: wow...einz mampooo laa...kakaka

atie: jom, akak ada 1 bilik kosong kat umah tuh

ayie: taper, lain kali akak bg tau..

hidayah zawawi said...

selamat pulang kak..:)