Thursday, June 23, 2011

mak aihhh...kerana tudung baru sehelai, sumer tudung lain dpt kesannya...uwaaaaaaaaaa~~


Assalamualaikum u olss
smalam sblom aku kuar ngn famili aku
aku dah rendam sumer tudung aku ngn tudung baru yg adik aku belikan
kononnya, nak bilas malam tuh
tp dsebabkan terlalu penat
aku amik keputusan nak bilas pagi nih ja

dan, pagi nih time aku angkut kuar tudung tu sehelai demi sehelai
aku tgk, tudung oren, biru, dan kelabu aku
sumer ada tompok2 coklat
aku da mula panik
almaklumlah, tudung dah la tak banyak aku bawa dtg KL
dan tudung kelabu tuh aku nak pakai time kenduri sabtu nih
rasa cam nak meraung ja
mmg betoi2 menguji minda 'berpuasa' aku nih

ni sumer gara2 tudung coklat yg adik aku belikan tuh
sblom ni aku basuh berasingan
tgk cam tak turun warna ja
jadik aku beranilah nak rendam ngn tudung lain
tp tetiba, bila aku rendam semalamam
jadik cenggini plak...
sedey sguh ati ini
rasa cam nak beli tudung baru ja

rasa2 encik suami nak belikan tak??

ps: sapa ada petua nak ilangkan tompok2 warna tuh, atau mmg tader petua??? sadis sungguh~~

12 comments:

Coklat itu Zetty ! said...

Sabo je lar~

Anum said...

nice blog
salam perkenalan
follow me back
thanks

hidayah zawawi said...

sabar ye kak..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

kesian nye..rasa nya susahlah nak hilangkan tompok2 tuh..if guna clorox luntur pulak kaler tudung tuh..

halila Ibrahim said...

rasanya susah dah nak hilang .. beli baru la jawapanya.. sabar na..

EedaFizZ said...

ciannye...xpe la...cobaannnnn :p

Ain Shakirah said...

ehhh try basuh ngn sabun mandi lah... tonyoh banyak2 kat tompok tuh. hehehe.

nelly said...

sabar kak ..dugaan tu ~

iyan shazlind said...

kesiannya...pernah kena skali dulu case lebih kurang camnila..terus rasa nak jadi hulk time tu..

z a z a said...

awww poor thing

einz miszmessy said...

cara nak hlgkan wane luntur pd pakaian lain belum ditemui...huhu....kajian giat dijalankan (ceh skema ayt)

Atie iskandar said...

kite pernah kena kak.. tapi baju.. da la baju baru.. sedih gile.. ingat takde ape2 bile campur same, jap g menurun.. endingnye terus xguna lagi.. menyesal..